کد تخفیف کلاسینو

آیا مدارس استعدادهای درخشان تحت عنوان مدارس غیر دولتی اداره خواهند شد؟

مدارس سمپاد به زیرمجموعه غیردولتی می‌روند؟

آیا مدارس استعدادهای درخشان تحت عنوان مدارس غیر دولتی اداره خواهند شد؟

آیا مدارس استعدادهای درخشان تحت عنوان مدارس غیر دولتی اداره خواهند شد؟
آیا مدارس استعدادهای درخشان تحت عنوان مدارس غیر دولتی اداره خواهند شد؟

فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان درباره اداره شدن مدارس استعدادهای درخشان شدن به صورت هیئت امنایی شدن مدارس غیر دولتی گفت: اگر هیئت امنایی شدن مدرسه ها به صورتی اجرا شود که به ضعیف شدن آنها منتهی شود این مرکز واکنش نشان خواهد داد.​

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان درباره هیئت امنایی شدن مدارس سمپاد بیان کرد که آن چیزی که در ذهن ما بود این است که مدارس استعدادهای درخشان شبیه هیئت امناهای دانشگاه‌ها اداره شوند که یک مدل موفق است و رفع مشکلات اجرایی مدارس استعدادهای درخشان کمک می‌کند و این مجموعه زیر نظر مرکز استعدادهای درخشان کار می‌کند.

ایشان در ادامه افزود: اگر قرار باشد متد دیگری به جز این اجرا شود، اشتباه و جای هیچ دفاعی ندارد. اگر هیئت امنایی شدن مدارس استعدادهای درخشان به این شیوه پیش رود مرکز استعدادهای درخشان آن را تأیید نخواهد کرد چون این کار و این کار  به ضرر مدارس سمپاد است.

فاطمه مهاجرانی با اشاره به اینکه مدارس استعدادهای درخشان سرمایه‌های کشور هستند و نباید ضعیف شوند، گفت: باید به تقویت این مدارس کمک کنیم و اگر هیئت امنایی شدن مدارس سمپاد به روشی اجرا شود که به تضعیف آنها منجر شود مرکز استعدادهای درخشان واکنش نشان خواهد داد و این مسئله طبیعی است.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان افزود: شیوه اجرای هیئت امنایی شدن مدارس سمپاد بسیار مهم است اگر الگوی مترقی هیئت امنایی بودن دانشگاه‌ها اجرا شود هیچ اشکالی ندارد و برای مدارس سمپاد مفید است اما اگر الگوی دیگری اجرا شود که مدارس را از نظارت مرکز استعدادهای درخشان خارج کند حتما تبعات منفی خواهد داشت و ورود افراد غیرمتخصص به مدارس را به همراه خواهد داشت و دست مدیران مدارس را می‌بندد.

ایشان در ادامه اظهار داشت: اگر قرار باشد شیوه نامه اداره هیئت امنایی مدارس سمپاد به شیوه دانشگاه‌ها تهیه شود آن را انجام خواهیم کرد.

منبع: ایران توشه

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور