کد تخفیف کلاسینو

آغاز ثبت انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷ از بعد از ظهر پانزدهم

آغاز ثبت انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷ از امروز

آغاز ثبت انتخاب رشته آزمون سراسری 97 از امروز
آغاز ثبت انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷ از امروز

آغاز به گزارش وب سایت ایران توشه؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خبر از فعال شدن سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری از ظهر امروز داد.

حسین توکلی اظهار داشت که داوطلبانی که در آزمون امسال شرکت کرده اند از ظهر ۱۵ مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۶۰،۰۰۰ ریال انتخاب رشته خود را ثبت نمایند. ایشان در ادامه بیان کرد که:

آن دسته از داوطبانی که ثبت نام کرده اند و بنا به دلایلی امکان حضور در جلسه آزمون را نداشته اند و یا حتی ثبت نام هم نکرده اند، می توانند در کد رشته هایی که از شرط سوابق تحصیلی برای قبولی استفاده می کنند، ثبت نام نمایند.

ویژه نامه انتخاب رشته سازمان سنجش

وی در ادامه بیان کرد: «برای انتخاب رشته امسال ویژه نامه ای آماده کرده ایم که در باجه های مطبوعاتی قابل در یافت هستند و می توانند اطلاعات مفیدی را در رابطه با انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار دهند و داوطلبان در صورت تمایل می توانند به آن باجه ها مراجعه نموده و آن را دریافت نمایند. البته توجه داشته باشید که خرید این دفترچه اختیاری بوده و اجباری در تهیه آن وجود ندارد»

آمار شرکت کنندگان کنکور

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در مورد آمار کسانی که تاکنون موفق به دریافت کارنامه خود را شده اند، گفت: نهصد و ده هزار هفتصد دو سیزده نفر در کنکور حاضر بودند که همه مجاز به انتخاب رشته شدند، از این تعداد تا ساعت هشت صبح امروز هشتصد و شصت هزار نفر یا به عبارتی نود و چهار و پنج دهم درصد از داوطلبان کارنامه خود را مشاهده و نسخه چاپی آن را دریافت کرده‌‎اند. به باقیمانده افراد که پنج و پنج دهم درصد هستند توصیه می‌شود از زمان آغاز انتخاب رشته که از پانزدهم مرداد ماه آغاز می‌شود سعی کنند کارنامه خود را دریافت کنند.

منبع: وب سایت ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور