کد تخفیف کلاسینو

رسیدن به موفقیت به چیزهای زیادی نیاز داره

چطوری میشه به موفقیت رسید

رسیدن به موفقیت به چیزهای زیادی نیاز داره

چطوری میشه به موفقیت رسید

راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت

رسیدن به موفقیت به چیزهای زیادی نیاز داره
رسیدن به موفقیت به چیزهای زیادی نیاز داره

به احساساتت گوش کن؛

به احساساتت گوش بده
به احساساتت گوش بده

به بلندترین تفکراتت کوش گن، به تجربیاتت گوش کن. نتیجه گوش نکردن به تجربیاتت اینه که پشت سر هم اونا رو دوباره زندگی می کنی. زندگی زمانی به سوی پیشرفت حرکت می کنه، که خودت پیشرفت رو انتخاب کنی. تا حالا عقب انداختیش و انتخابش نکردی. طولانیش کردی، لفتش دادی، شکایت کردی. الان دیگه وقت اون رسیده که اعلام کنی که می خوای زندگی خودت رو درست کنی. بذار اینو بهت بگم که: هر چیزی که توی زندگیت می بینی از ایده خودت درباره اون به وجود اومده. آیا واقعاً می خواهی که توی زندگیت یه خیز بلند برداری؟ تو همیشه در پروسه ی ساختن هر لحظه، هر دقیقه هر روز بودی و هستی. اینکه چجوری می سازی رو بعداً بهت میگم؛ ولی اینو ازم بشنو که تو یه ماشین خالق بزرگی و در معنای کلمه به همون سرعتی که می تونی فکر کنی، میتونی خلق کنی. تو یه موجود سه بعدی هستی؛ از بدن، ذهن و روح. می تونی اسم این سه تا رو: بعد فیزیکی، بعد غیرفیزیکی و متافیزیکی بذاری. این کل ابدیت هست که اسم های زیادی واسش گذاشتن.

جنبه های زندگی

جنبه های زندگی
جنبه های زندگی

این سه جنبه تو، در حقیقت سه انرژی هستن. ممکن اسمشو بذاری فکر، کلمه و عمل. این سه تا وقتی کنار هم باشن، نتیجه به وجود میارن. که توی زبانی که میفهمی بهش میگن: احساس یا تجربه. روح تو ناخوداگاهت، و گذشتت؛ حاصل مجموعه احساساتی هستن که تا به امروز داشتی و ساختیش. به آگاهی ای تو از بعضی از اینا داری میگن حافظه. وقتی حافظه داری پس به خاطر میاری. به خاطر آوردن چیزایی که همشونو بذاری کنار هم و دوباره بسازیشون. وقتی که همه قسمت های خودت رو دوباره چیدی، یادت میاد که واقعاً کی هستی.

خلق تفکر

خلق تفکر
خلق تفکر

پروسه خلق از یک تفکر، ایده، ادراک و تصور شروع میشه. هر چیزی که امروز می بینین زمانی ایده ی یه نفر دیگه بوده. هیچ چیزی توی این دنیا به وجود نیومده، مگر اینکه قبلش به عنوان یک فکر اولیه از یه نفر بوده باشه. این واقعیتی هست که واسه تو هم هست.

تفکر، اولین قدم از آفرینش هست مرحله بعدی کلمه هست. هرچیزی که به عنوان تفکر میگی، یا بیان میکنی. می تونه چیزی خلق کنه. چون انرژی ایجاد می کنه و به کائنات میفرسته. کلمات خیلی پویا هستن، واسه همین هم آفرینش بیشتری از تفکرات دارن. چون کلمات توی یک سطح متفاوتی از انرژی نسبت به تفکرات هستن. اونا می تونن خراب کنن، تغییر بدن، دستکاری کنن، تأثیر بذارن؛ و روی کائنات با ردپای بزرگتری حرکت کنن.

عمل کردن به تفکرات

عمل کردن به تفکرات
عمل کردن به تفکرات

کلمات در سطح دوم آفرینش هستن. مرحله بعدی: عمل هست. عمل کردن، در حقیقت حرکت کلمات است. و نمود وجود تفکر و کلمات هست.. برای تو: فکرت خلاق هست؛ و کلمات سازنده؛ وقتی که فکر و کلماتت با هم باشن، به طرز شگفت آوری موثر میشن. تا در نهایت واقعیت هایی که میخوای رو بسازن. هدف اینه که تجربیات خودت رو بسازی و در نتیجه خودت رو در باشکوه ترین لحظات ممکن ایجاد کنی. حتی اگه جلوتر از زمان نتونی انتخاب کنی که چه کاری باید انجام بدی. البته میتونی افراد و اتفاقات و مکان هایی رو انتخاب کنی که محیط و شرایط برات به وجود میاره. یا از سختی ها و فرصت ها و مشکلات و فرصت ها استفاده کنی تا تجربیات خودت رو بسازی. ممکنه که رنگ اتاقت، ابزار کارت، شیوه ی کار مغازت رو انتخاب کنی اما بدون که زندگی یعنی اینکه با چیزایی که داری، انتخاب های خودت رو بچینی و آینده رو خلق کنی.

خوب، آیا میخوای که زندگیت جهش پیدا کنه؟ می تونی در یک لحظه به این فکر کنی که چی میخوای، به همون موقعیت بری. تمام کلمات و احساسات و کارهایی که با هدفت همخوانی ندارن رو چک کن و از بین ببر، ازشون فاصله بگیر.

وقتی فکری اومد سراغت که همراستا با هدف نهاییت نیست، با تفکرات جدید جایگزینش کن. اگه چیزی گفتی که با هدف نهاییت جور نیست، یادداشتی بردار که دیگه از اون حرفا نزنی اگه کاری کردی که با هدفت همخوانی نداره، تصمیم بگیر که دیگه بار آخرت بوده؛ جوری که هیچ وقت این تصمیم گیریت رو دیگه فراموش نکنی. هیچ چیزی نیست که نتونی باشی، نتونی انجام بدی، با نتونی داشته باشی

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور