کد تخفیف کلاسینو

استیو هاروی باور داشتن، موفقیت را تضمین می کند

به هدف خودتون ایمان داشته باشین

استیو هاروی باور داشتن، موفقیت را تضمین می کند

متن انگیزشی کنکور

ایمان به هدف باعث موفقیت می شود

استیو هاروی باور داشتن، موفقیت را تضمین می کند
استیو هاروی باور داشتن، موفقیت را تضمین می کند

یه بار خودشون بهم گفتن. نشسته بودن و تلویزیون می دیدن. پدرم یه نگاه به مادرم کرد و گفت: باورت میشه که این پسر کوچولومون رو تلویزیون داره نشون میده؟ مادرم گفت باورم نمیشه. هر هفته برای پدرم ۵ هزار دلار می‎فرستادم.

اولین درآمد من

اولین باری که توی تلویزیون کار می کردم هفته ای ۵۵ هزار دلار می گرفتم و پنج هزار دلارش رو می فرستادم براشون. وقتی وارد برنامه «شاهان کمدی» شدم، پدرم هنوز زنده بود. یه بار نشون دادم که چقدر پول درآوردم. گفت: این پولیه که من تو چهار سال باید دربیارم زندگی اونا رو هم با زندگی خودم بهتر کرده بودم.

آرزویی که الان دارم

قبل از اینکه مادرم از دنیا بره می تونستم هر چیزی رو براشون فرآهم کنم، همه چیز براشون می‎خریدم خونه و ماشین و هر چیزی. همه چیز رو براشون فرآهم می‎کردم، چون تلاش کرده بودم و میدونی کجاش عجیبه؟ من الان ۶۲ سالمه، اما الانم می خوام بهم افتخار کنن. الان هم امید دارم که تو بهشت دارم نگام می کنن که من رو می بینن یه کسی شدم برای خودم. این همه چیزی بود که می خواستم، آرزوم این بود که بتونم ازشون نگهداری کنم. فقط باید به رویاهات باور داشته باشی، فقط باید باور داشته باشی. هرگز تسلیم نشو، ایمان لازمه چیزهاییه که براش امید دارید و ایمان، مدرک چیزهاییکه هنوز ندیدیشون، ایمان لازمه ی چیزهاییه که بهشون امید داری. ایمان یعنی این یعنی با تمام وجودت امید داشته باشی.

آرزوهای بچگی

وقتی کوچیک بودیم آرزو داشتیم کریسمس یه دوچرخه هدیه بگیریم و سر سال که می شد دوچرخه رو کادو آماده کرده بودن! یادتون میاد امیدوار بودید فارغ التحصیل بشید؟ و خیلی ساده تونستید دیپلمتون رو بگیرید؟ یادتونه امیدوار بودید شغلی گیر بیارید؟ و با یه خرده گشتن تونستید کار هم پیدا کنید.

به هدفتون ایمان و باور داشته باشین

یه روزی در آینده نتیجه ی همه امیدهاتون رو خواهید دید، می فهمید که ایمانتون لازمه چیزهایی بوده که بهش امید داشتید. فهمیدید که اگه به اندازه کافی ایمان داشته باشید یه روزی خواهد رسید که ایمان و امیدواریتون تبدیل به باور میشه.

باور چیه؟ باور یه ایمان خیلی قدرتمنده و ایمان چیه؟ ایمان باور به چیزهاییه که هنوز نمی تونید اونارو ببینید. این جاییه که باید بهش برسید. باید به چیزهایی که هنوز نمی تونید ببنید باور داشته باشید

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور