کد تخفیف کلاسینو

دانلود گام به گام ادبیات تخصصی چهارم انسانی

گام به گام ادبیات تخصصی چهارم انسانی

گام به گام ادبیات تخصصی چهارم انسانی
گام به گام ادبیات تخصصی چهارم انسانی

در این پست گام به گام ادبیات تخصصی پیش دانشگاهی انسانی برای شما گردآوری شده است.این گام به گام ۴۹ صفحه دارد و معنی اشعار به همراه پاسخ خودآزمایی همه دروس در این گام به گام آمده است.

روش مطالعه ادبیات تخصصی:

این درس به چند بخش تقسیم می شود که هر بخش روش مطالعه خاص خود را دارند اولین بخش قافیه می باشد اصطلاحاتی که در این درس می خوانید معمولا مربوط به آرایه های سال سوم می باشد بعد از آنکه قواعد قافیه را یاد گرفتید اول تمرین های کتاب را انجام دهید و بعد از آن تست های مرتبط با آن را پاسخ دهید درس دوم قسمت مهم قافیه می باشد که آن ها را کامل بخوانید به همه قسمت های کتاب توجه کنید مثال هایی که در بخش عیوب قافیه هستند را حفظ کنید نکته های تستی هم در این درس مطرح شده است.در کنکور دو تست از این قسمت می آید.

قسمت بعدی بخش عروض می باشد که پنج تست در کنکور می آید. اگر به صحبت های دبیر در کلاس خوب گوش دهید یادگیری مطالب برای شما آسان می شود.از کتاب های آموزشی هم می توانید برای کمک استفاده کنید قدم به قدم با کتاب جلو بروید و نکته ای را فراموش نکنید.بخش اختیارات شاعری مهم است که با تمرین کردن می توانید به سوال های آنها پاسخ دهید.تست زدن زیاد به موفقیت شما کمک می کند حتما پاورفی های درس ۷ را مطالعه کنید.

قسمت بعدی سبک شناسی می باشد که هفت تست در کنکور از این قسمت می آید. اول هر فصل مطالبی وجود دارد آن ها را حفظ کنید زیاد بخوانید تا در ذهنتان بمانند.تست زدن زیاد می تواند شما را هم در این قسمت قوی کند.قسمت بعدی هم که نقد ادبی می باشداز این قسمت هم معمولا دو تست در کنکور می آید که مثل سبک شناسی نیاز به این دارد که شما مطالب را زیاد مرور کنید باید در این قسمت اشخاص را دسته بندی نمایید صبور باشید.

در ایران توشه بخوانید:

دانلود گام به گام زبان پیش دانشگاهی تجربی

دانلود جزوه هندسه تحلیلی پیش دانشگاهی

دانلود جزوه ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور