کد تخفیف کلاسینو

جزوه ادبیات فارسی یازدهم درس اول

دانلود جزوه درس اول ادبیات فارسی یازدهم

جزوه ادبیات فارسی یازدهم درس اول

دانلود جزوه درس اول ادبیات فارسی یازدهم

دانلود جزوه فارسی یازدهم

جزوه ادبیات فارسی یازدهم درس اول

در این پست جزوه ادبیات فارسی یازدهم درس اول برای شما آماده شده است.این جزوه ۶ صفحه دارد و توسط استاد رضایی برای شما گردآوری شده است.

ادبیات فارسی یازدهم:

در این فصل با روشی از ادبیات را می بینیم که به آن ادبیات تعلیمی می گویند در لغت تعلیم یعنی اگاهی دادن و آموزش دادن می باشد و در ادبی به نوشته ای می گویند که به نثر یا شعر یک دانش را به خواننده یاد بدهد و مسائل فلسفی،مذهبی و اخلاقی را به روش ادبی عرضه نماید این نوع ادبیات به ادبیاتی گفته می شود که نیک بختی انسان را در بهبود دادن منش اخلاقی او دانسته و همت خود را به پرورش دادن قوای روحی و تعلیم اخلاقی انسان خواهد کرد.

روش مطالعه ادبیات یازدهم:

برای مطالعه ادبیات سعی کنید اول از تاریخ ادبیات آغاز کنید اگر شما بدانید که شعر به چه زمانی تعلق دارد می توانید به ادامه دادن کار شما کمک زیادی کند معمولا در قرن های گذشته از لحاظ معنی لغت و نوع جمله های بیشتر هستند ودر شهرهایی که زمان معاصر بوده دارای آرایه های بیشتری می باشند و دارای صنایع ادبی جدید هستند.

بهتر است که به روخوانی شعر بپردازید با این روش به آسانی قادر هستید متوجه شوید که چه مقدار از مفهوم شعر را با دانش خود درک کرده اید.معنی آن را هم کامل خوانده و در جاهایی که اشکال دارید آن را رفع کنید.کلمه هایی را که با آن آشنا نیستید و امکان دارد از یادتان برود از آخر کتاب پیدا کرده و بالای کلمه ها یادداشت کنید.تا وقتی که در معنی ابیات با مشکل روبرو هستید کشف کردن آرایه های ادبی در شهر برای شما سخت است به همین خاطر دنبال آرایه های ادبی بگردید و آن ها را چک کنید.

لینک دانلود:

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور