کد تخفیف کلاسینو

سوالات تستی زبان انگلیسی یازدهم

سوالات تستی زبان انگلیسی یازدهم

سوالات تستی زبان انگلیسی یازدهم
سوالات تستی زبان انگلیسی یازدهم

در این پست سوالات تست زبان انگلیسی یازدهم برای شما گردآوری شده است این کتاب ۲۰ صفحه دارد و منبع کامل آموزشی و تست های چهار گزینه ای برای کتاب سال یازدهم می باشد.

در این جزوه در قسمت اول گرامر آموزش داده می شود و بعد سوالات تستی چهارگزینه ای همراه با پاسخ آمده است در قسمت دوم قسمت واژگان که شامل آموزش همراه با برنامه می باشد و بعد تست های چهارگزینه ای همراه با پاسخ آمده است قسمت سوم هم درک مطلب که آموزش تکنیک های خواندن متن آموزش داده شده و تست های درجه بندی شده از آسان به سخت می باشد و قسمت چهارم هم آزمون نمونه تستی می باشد.

روش مطالعه زبان انگلیسی:

توصیه ما این است که شما درس زبان را هفته ای ۴ ساعت مطالعه کنید و به صورت روزانه مطالعه کنید مثلا روزی نیم ساعت مطالعه کنید اینطور نباشد که فقط هفته ای یک باز بخوانید شما باید روزانه مرور داشته باشید تا مطلب فراموش نشود.توصیه ما این است که در اول سال مطالب گرامر سال های گذشته را مرور کنید مخصوصا قسمت زمان ها و بعد از آن سوالات تالیفی را حل کنید و بعد از چند روز به سراغ تست های کنکور بروید.

برای مطالعه واژگان هم واژه های سال گذشته را مرور کنید می توانید از دفتر یادداشت جیبی استفاده کنید و لغات هر درس را یادداشت کنید.برای تست هم اول تالیفی و بعد از آن به سراغ کنکور بروید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور