کد تخفیف کلاسینو

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور

تأثیر مثبت سوابق تحصیلی

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور

تأثیر مثبت سوابق تحصیلی

سوابق تحصیلی در کنکور

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور
تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش کشور بیان کرد: شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور سال آینده را مثبت تعیین کرد.

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ رئیس سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو با حضور اعضا در اول آبان ماه برگزار شد و مقرر شد تاثیر سوابق تحصیلی برای کنکور ۱۳۹۹ به صورت مثبت اعلام شود.

ابراهیم خدایی افزود: اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعمال مثبت تاثیر سوابق تحصیلی به همراه منابع امتحان برای کنکور سال آینده در سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: با توجه به مصوبه جلسه بیست و نهم تیرماه امسال شورای سنجش و پذیرش آزمون سراسری داوطلبان آزمون سراسری سال آینده می توانند بدون توجه به نظام آموزشی که در آن تحصیل کردند به یکی از دو مجموعه سوال (سوالات نظام آموزشی ۳-۳-۶ یا سوالات مربوط به نظام آموزشی قدیم، سالی واحدی و ترمی واحدی) که تمایل دارند پاسخ دهند. لذا داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام کنکور سراسری علاقمندی خود به پاسخگویی هر مجموعه سوال در تقاضانامه ثبت نامی مشخص و اعلام کنند.

کنکور سراسری سال آینده در روزهای دوازدهم و سیزده تیرماه سال آینده برگزار می شود و ثبت نام از داوطلبان در روزهای شانزدهم تا بیست و چهارم بهمن ماه امسال صورت می گیرد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور