کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ کارهایی انجام دهید که دیگران انجام نمی دهند

کارهایی انجام دهید که دیگران انجام نمی دهند

فیلم انگیزشی؛ کارهایی انجام دهید که دیگران انجام نمی دهند
فیلم انگیزشی؛ کارهایی انجام دهید که دیگران انجام نمی دهند

فیلم انگیزشی؛ کارهایی انجام دهید که دیگران انجام نمی دهند

وقتی چشمتان را باز می‎کنید، اولین هدفتان باید این باشد که روی چیزهایی تمرکز کنید که روحتان را برمی‎افزود و شادی برایتان می‎آورد. بر روی چیزهایی تمرکز کنید که برای آن‎ها شکرگذارید، چیزهایی که از داشتن‎شان خوشحالید. به لحظات آرامی در تختان احتیاج دارید، لحظات آرامی در حین مسواک زدن دندان‎هایتان تا این جمله را به خودتان گوشزد کنید: «من کاپیتان زندگی خودم هستم و استاد سرنوشت خودم هستم».

اگر این را نگویم، اگر به این جمله باور نداشته باشم هیچ‎کس دیگری هم باور نخواهد داشت. من شما را به چالش می‎کشم که هر روز صبح بیدار شوید و به خودتان بگویید: «صبح بخیر، تو زیبا هستی تو با دقت و زیبایی خلق شده‎ای». طرز نگاه کردنم، لبخند زدنم، نعمت‎هایم، شخصیتم می‎دانم که من متوسط و معمولی نیستم، شاهکار خلقت هستم. این فکری است که در تمام طول روز باید در ذهن ما پخش شود، دوست داشتن خودتان، قدرتمندترین کاری است که ما باید انجام دهیم. احترام گذاشتن و قدردانی واقعی از وجود باشکوه خودمان.

امروز را تبدیل به شاهکار خودتان کنید، امروز برخیزید و انجامش دهید. روزتان را تمام کنید، به روزتان حمله کنید و بروید و زندگی‎تان را تغییر دهید. شما در درونتان نیرویی دارید پتانسیل و توانایی‎تان برای رسیدن به چیزهای باورنکردنی و مهم نیست که آیا اطرافیانتان، خانواده‎تان، دوستان‎تان و تمام مردم جهان شما را حمایت می‎کنند یا نه.

شما قدرت کافی در وجودتان دارید هر روز روی خودتان کار کنید، بهتر شوید. شما در حال انسان شدن هستید. روی خودتان کار کنید، بهتر شوید و بروید تبدیل به نیرویی برای تغییر شوید نه یک قربانی تغییر. مردم عالی کارهایی می‎کنند که دیگران انجام نمی‎دهند، مردم عالی همیشه از خودشان می‎پرسند: چه کاری می‎توانم انجام دهم تا رشد کنم؟ چگونه می‎توانم پیشرفت کنم.

این فرصتی است برای شما تا همه چیز را فراموش کنید و همه چیز را از نو شروع کنیدو کاری برای خودتان انجام دهید. هرچقدر بیشتر برای خودتان کار کنید کار بیشتری برای دیگران می‎توانید انجام دهید.

حالا برای من سوال است چه می‎شود اگر در تمام طول روز به جای اینکه خودمان را ناامید کنیم، به جای این که روی چیزهای منفی تمرکز کنیم به سراغ فکرهایی برویم مثل «من شاهکار خلقت هستم»، «من به زیبایی ساخته شده‎ام»، «من با استعداد هستم» «من منحصر به فرد هستم»، «من هرچیزی را که نیاز دارم در اختیار دارم».

مدرسه مجازی آی نو

هر روز صبح بیدار شوید و به آن روز حمله کنید، به دنبالش بروید اولویت کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. امروز قبل از این که بخوابید باید چه کارهایی را انجام دهید؟ هر روز بگویید: من امروز کاری را انجام می‎دهم که دیگران انجام نمی‎دهند تا فردا چیزی داشته باشم که دیگران ندارند.

من فکر می‎کنم موضوع این است که هر روز چیزی پیدا کنید که به خاطرش شکرگزار و خوشحال باشید و سپس ناگهان شما با آن دارید زندگی می‎کنید زمان تحقق رویاهای شما فرا می‎رسد افراد درست و مناسب، اتفاق‎های درست و مناسب، لطف الهی، رستگاری، حمایت الهی  این آن چیزی است که در مسیرتان قرار دارد. مطمئن شوید که هر روز بیرون می‎روید و با تمام وجود زندگی می‎کنید، عشق می‎ورزید و با انگیزه می‎مانید تا هر روز تفاوتی را ایجاد کنید.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور