کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ مراقب قاتلان تصورات و آرزوهای خود باشید

قاتلان تصویر ذهنی و اشتیاق خود را بشناسید

فیلم انگیزشی؛ مراقب قاتلان تصورات و آرزوهای خود باشید
فیلم انگیزشی؛ مراقب قاتلان تصورات و آرزوهای خود باشید

قاتلان تصویر ذهنی و اشتیاق خود را بشناسید

از قاتلان تصویر ذهنی، رویا و اشتیاق آگاه باشید. در بیشتر موارد خانواده و دوستان هستند حتی گفتن این هم ناراحت کننده است. خانواده و دوستان در بیشتر موارد اولین کسانی هستند که سعی می کنند در رابطه با چیزی که به آن اشتیاق دارید و هیجان زده اید، منصرفتان کنند. بیشتر افرادی که رویایی ندارند، هر روز بیدا می شوند و سعی می کنند شما را از رویایتان منصرفتان کنند. هدفی ندارند چیزی ندارند که در رابطه با آن جاه طلب باشند.

به افراد مأیوس کننده فرصت ندهید

واقعیت خودتان را به وسیله ی انتخاب کردن آیندتان بسازید. نه تنها مهم است که برایتان ممکن است که آیندتان را انتخاب کنید بلکه لازم است که روی خودتان کار کنید که رشد و پیشرفت کنید. ضروری است که تخلیه کننده های انرژی را از زندگیتان خارج کنید افرادی که هیچ هدفی ندارند و چیزی نمی خواهند.

قوی ترین سخنرانی انگیزشی که دیده ام

قدرتمندترین سخنرانی های انگیزشی که من تا کنون شنیدم از طرف افرادی بود که می گفتند: «تو نمی توانی کاری را انجام دهی» می دانید چرا؟ چون وقتی به من می گفتند که نمی توانم انجامش دهم مقید و مصمم می شدم که به آنها نشان دهم که من می توانم. به من بگویید که نمی توانم انجامش دهم، من ثابت می کنم که اشتباه می کنید، به شما نشان می دهم که اشتباه می کنید، چون من باور دارم. این خیلی مهم است «من نمی توانم» دشمن شماست شما را متوقف می کند، سرعتتان را کم می کند، نگرش و رفتار شما را تغییر می دهد، باعث می شود که به عقب حرکت کنید، اگر به آن اجازه دهید ولی اگر ذهنتان را درست تنظیم کرده باشید «نمی توانم» کاری جز مصمم تر کردن شما نمی تواند انجام دهد.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور