کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ غیرممکن ها را ممکن کنید

غیرممکن ها را ممکن کنید

فیلم انگیزشی؛ غیرممکن ها را ممکن کنید
فیلم انگیزشی؛ غیرممکن ها را ممکن کنید

لازم است بدانید که همه رویای شما را نخواهند دید که همه به شما نمی‎پیوندند، همه تصویر ذهنی شما را نخواهند داشت. لازم است این را بدانید که افراد زیادی دوست دارند که شکایت کنند اما نمی‎خواهند کاری در رابطه با وضعیتشان انجام دهند. شما فردی غیرمعمول هستید. باید این را بدانید که: من می توانم این را انجام دهم، حتی با وجود اینکه شخص دیگری این را در من نمی‎بیند. من این توانایی را در درون خودم می‎بینم.

اگر می خواهید در آن بهترین باشید، اگر می‎خواهید به اوج برسید، باید نسبت به رویایتان عقده و دغدغه فکری داشته باشید، راه دیگری نیست. باید برای به دست آوردن بزرگی در هر زمینه‎ای عقده داشته باشید. بدون عقده و دغدغه فکری نمی‎توان به بزرگی رسید. مردم به شما می‎گویند که عقده چیز بدی است.

برایتان ممکن است که زندگی رویایتان را داشته باشید لازم است که برنده‎ها رفیق شوید و با آنها کار کنید. شما شجاع هستید، شما هرگز تسلیم نمی‎شوید. این شما هستید باید مسئولیت خودتان را به عهده بگیرید تا رویایتان را محقق کنید.

گاهی نمی‎توانیم بگوییم که من می‎توانم آن را انجام دهم اما چیزی که می‎توانیم بگوییم این است که: این ممکن است، من می‎توانم رویایم را داشته باشم. در جایی در طول مسیر شما تغییر کردید، از خودتان بودن دست برداشته‎اید. اجازه دادید که مردم به شما بگویند که خوب نیستید.

وقتی چیزها سخت شدند، به دنبال چیزی برای سرزنش کردن گشتید تا اینکه شروع به باور خود کردید. در این زندگی مجبور نیستید که چیزی را به کسی جز خودتان ثابت کنید. بعد از چیزهایی که تجربه کردید اگر تا حالا انجامش نداده‎اید، هرگز اتفاق نخواهد افتاد. تمام کاری که باید انجام دهید شروع کردن است.

به محض اینکه شروع کنید، می‎دانید که رکوردی ثبت می‎کنید، می‎دانید که آن را به سطح بعد می‎برید. می‎دانید که می‎خواهید کاری را انجام دهید که قبلاً هرگز انجام نشده است. اگر مایل هستید که کمی بیشتر از آنچه لازم است انجام دهید، اگر مایل هستید کمی بیشتر بیدار بمانید، کمی بیشتر فداکاری کنید.

مدرسه مجازی آی نو

سفرتان آسان نیست

قبل از اینکه سفر را آغاز کنید باید به طور ذهنی خودتان را با دلایلی بزرگ تحریک کنید. دلایلی که سوختی مناسب برای کل سفرتان باشد. همه ما توانایی انجام هرکاری را داریم، می توانید آن را داشته باشید، هیچ چیز غیرممکن نیست. باید خودتان را باور داشته باشید، باید رویایتان را باور داشته باشید، باید باور داشته باشید که روزی لحظه‎ی مورد نظرتان فرا می‎رسد، یک روز لحظه مورد نظرتان فرا می‎رسد. غیرممکن فقط یک کلمه بزرگ است.

غیرممکن را زیر سوال ببرید

بزرگترین دستاوردهای بشر توسط افراد معمولی ساخته شده است که غیرممکن را زیر سوال بردند. برادران «رایت» چیزی را که مردم غیرممکن می‎نامیدند، زیر سوال بردند.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور