کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ رویاهایتان را به تعویق نیاندارید

به دنبال رویاهایتان بروید

فیلم انگیزشی؛ رویاهایتان را به تعویق نیاندارید
فیلم انگیزشی؛ رویاهایتان را به تعویق نیاندارید

اگر گوش کنید و اقدام کنید، شانس این وجود دارد که زندگیتان را به طور چشمگیری تغییر دهید. رویای شما چیست؟ هر کدام از ماها رویاهایی داردو همه ما می دانیم که آنها دست یافتنی هستند چون دیده ایم که افراد بسیاری قبل از ما رویای خودشان را به واقعیت تبدیل کرده اند.

هر رویایی که دارید، می خواهد در ورزش باشد یا کسب و کار یا اختراع کردن یا موسیقی یا بازیگری، یا هر چیزی که باشد، متخصصی در آن زمینه وجود دارد و شما می توانید دقیقاً گام هایی را که آنها براشتند، بردارید چون موفقیت همیشه ردپایی از خودش به جای می گذارد. فکر می کنید می توانید رویای خودتان را عملی کنید؟

می دانم که به نظر کلیشه ای می آید، اما اگر به خودتان باور نداشته باشید هیچ کس دیگری هم به شما باور نخواهد داشت. اگر الان به خودتان باور نداشته باشید انتخاب کنید که داشته باشید چون این کار فقط به انتخاب مربوط می شود و به همین سادگی که به نظر می رسد است. انتخاب کنید که به خودتان باور داشته باشید و به خودتان یک شانس بدهید چون این تنها راهی است که می توانید فرآیند به حقیقت مبدل کردن رویاهایتان را شروع کنید.

دست از پرسیدن نظرات دیگران بردارید چون همه تصویر ذهنی شما را ندارد و شاید آنها به آن چیزی که شما باور دارید، باور نداشته باشند. به سادگی فقط به این خاطر که آنها انتخاب کرده اند تا به چیز دیگری باور داشته باشند. اما این بدان معنا نیست که آنچه برای خودتان می خواهید امکان پذیر نیست، بلکه امکان پذیر است. در این جهان مثال های بسیاری از افرادی وجود دارد که با مشکلی مشابه شما مواجه شده اند، اما آنها متوقف نشده اند، بلکه برعکس، این مشکل به آنها انگیزه بیشتری داده است.

اگر به خودتان باور دارید و فکر می کنید می توانید رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید پس چه چیزی جلوی شما را می گیرد؟ شما هرگز به طور کامل احساس آمادگی نمی کنید و هرگز تمام منابع را نخواهید داشت اما لازم است بدانید که شما باید به سادگی از همانجایی که الان هستید شروع کنید، فقط باید شروع کنید و وقتی این کار را کنیدخودتان آنچه را که لازم است می بینید. از اشتباهات خودتان درس می گیرید و متوجه می شوید که چه چیزی کارساز است و چه چیزی نیست. به محض اینکه راه بیافتید و شاید این مهمترین چیز باشد.

وقتی راه افتادید نمی توانید بایستید و همه چیز آسان به نظر می رسد. حتی چیزهایی که زمانی سخت به نظر می آمدند دیگر برایتان سخت نخواهد بود. چون اعتماد به نفس شما رشد کرده است و هیچ چیز متوقفتان نمی کند. شما پیشرفت می کنید و پیشرفت شما را خوشحال می کند و خوشحالی به شما کمک می کند تا کارهای بیشتری انجام دهید و بیشتر باشید. وقتی تمام این کارها برایتان طبیعی و عادی شد تبدیل به یکی از افراد موفق خواهید شد.

مدرسه مجازی آی نو

شما موفق خواهید شد و مردم می خواهند که مثل شما باشند و شما هم سعی می کنید تا به آنها کمک کنید و همان نصیحت هایی را که تمام افراد موفق می کنند، به آنها بدهید و آنها حرف های شما را به کار نمی گیرند، چون به خودشان باور ندارند. آنها باور ندارند که لیاقت موفق بودن را دارند و کسی شوند تنها به این دلیل که آنها در جاهایی از زندگیشان مجبور بودند با شکست مواجه شوند. اگر رویایتان عملی می شد، چگونه احساسی داشتید و چگونه رفتار می کردید؟ شما لیاقت آن را دارید که آن احساس را تجربه کنید. شما لیاقت آن را دارید که تمام آن چیزها را عملی کنید و چرا نداشته باشید؟ زندگی شما زندگی خودتان است، شما ارباب هستید و شما انتخاب می کنید شما تصمیم می گیرید که چه کسی و چه چیزی باشید.

امید به زندگی انسان ۷۹ سال است. منظورم این است که اگر شما ۳۰ سالتان است حدود ۴۹ سال فرصت زندگی کردن دارید که ۵۸۸ ماه، ۲۵۵۵ هفته یا ۱۷۸۸۵ روز می شود. پس دست از هدر دادن هر زمانی بردارید و برای هر روزتان ارزش قائل شوید

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور