کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ برای رسیدن به رویاها باید از چیزهای دیگر بگذرید

برای رسیدن به رویاها باید از چیزهای دیگر بگذرید

فیلم انگیزشی؛ برای رسیدن به رویاها باید از چیزهای دیگر بگذرید
فیلم انگیزشی؛ برای رسیدن به رویاها باید از چیزهای دیگر بگذرید

فیلم انگیزشی؛ برای رسیدن به رویاها باید از چیزهای دیگر بگذرید

اکثر کسانی که به دنبال خواسته ای هستند و ایده ای در گوشه ی ذهنشان دارند سوال متدوالی را از من می پرسند، آنها می گویند: «آیا من آماده هستم؟». آیا من آماده ام؟ آیا الان زمان مناسب است؟ از کجا بدانم الان زمان من است تا آن جهش را در زندگی ام ایجاد کنم؟ حرکت کنم؟ از کجا بدانم آماده ام؟ آیا من آماده ام؟ و هر بار، مهم نیست چه کسی این سول را از من بپرسد من یک جواب کاملاً مشابه می دهم. جواب من این است: «نه»، نه شما آماده نیستید، نه شما آماده نیستید هرگز هم روزی نمی رسد که کاملاً آماده باشید، شما هرگز برای آن میزان کار آماده نخواهید بود، شما هرگز برای آن میزان تمرکز آماده نخواهید بود. هرگز آماده نخواهید بود که از چیزهایی برای دستیابی به خواسته تان بگذرید. هرگز آماده ی شکست بیشتر از پیروزی نخواهید شد. هرگز برای افرادی که به شما شک می کنند و از شما منتفر می شوند و شما را ترک می کنند آماده نخواهید بود، هرگز برای از خودگذشتگی و رنج بردن های قبل از پیروزی آماده نخواهید بود.

دست از پرسیدن این سوال از خودتان که آیا آماده هستید، بردارید چون هرگز روزی نمی رسد که آماده باشید و شروع کنید به پرسیدن این سوال از خودتان کنید: «آیا با تمام وجود می خواهید؟» آیا با تمام وجود می خواهید، آیا می خواهید که دست به کار شوید؟ آیا می خواهید شرایط بد را ترک کنید؟ آیا می خواهید که خیلی چیزها را برای به دست آوردن آن چیزی که واقعاً عاشقش هستید، کنار بگذارید؟ آیا حاضر هستید که به شما شک کنند؟ آیا حاضر هستید که شما را طرد کنند و ترکتان کنند؟ آیا حاضر هستید افرادی که شما را عقب نگه می دارند، ترک کنید؟ آیا می خواهید ساده و سبک و متمرکز و آزاد زندگی کنید؟ آیا می خواهید تمام چالش هایی که در مسیرتان قرار می گیرد را به جان بخرید؟ آیا می خواهید به هر مانعی که با آن رو به رو می شوید کنار بزنید؟ آیا می خواهید وقتی که خستگی بر شما چیره شده است، از جا برخیزید؟ آیا می خواهید با وجود هر مشکل و سختی، به راهتان ادامه دهید؟

اگر با تمام وجود حاضر هستید تمام مشکلات و سختی ها را به جان بخرید و مبارزه کنید پس زمان آن فرارسیده که به دنبال خواسته تان بروید

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور