کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ با افکار افراد موفق آشنا شوید

با افکار افراد موفق آشنا شوید

فیلم انگیزشی؛ با افکار افراد موفق آشنا شوید
فیلم انگیزشی؛ با افکار افراد موفق آشنا شوید

وقتی به ثروتمندترین افراد آمریکا نگاه می‎کنیم «وارن بافت» «مایکل دل» و البته «بیل گیتس» «پل آلن» و خانواده «والتون»، همه‎ی اولین نسل مولتی میلیاردرها و نکته جالب این است که اگر شما کاری را که افراد موفق دیگر می‎کنند انجام دهید، نهایتاً همان نتایجی را می‎گیرید که آن‎ها گرفتند.

راه‎های زیادی برای به دست آوردن چیزهایی که برای خودمان در زندگی می‎خواهیم وجود دارد اما تمام آن‎ها با این شروع می‎شوند که ما تصمیم بگیریم چگونه فکر کنیم؟ اگر واقعاً یک تغییر ماندگار می‎خواهید و نتایج واقعی که می‎مانند چه کار می‎کنید؟ اگر تغییر ماندگار می‎خواهید باید عادت از این شاخه به آن شاخه پریدن را کنار بگذارید. شما باید تصمیم بگیرید در یک کار استاد شوید.

اکثر افراد بدون تعهد کار می‎کنند. آنها می‎گویند: من دوست دارم بدنم را تغییر دهم، من دوست دارم رابطه‎ام را تغییر دهم، من دوست دارم اشتیاق بیشتری در آن داشته باشم ولی آن‎ها کاری برای آن انجام نمی‎دهند؟ حتی اگر جزئیات آن را بدانند باز هم هیچ اقدامی نمی‎کنند.

اگر بخواهیم به نتیجه دیگر برسیم که قبلاً هرگز به آن نرسیده‎ایم، آنگاه ما باید فرد متفاوتی بشویم. ما باید مهارت‎هایمان را ارتقاء دهیم، ما باید رفتارمان را ارتقاء بخشیم، ما باید بیشتر بر احساساتمان مسلط باشیم.

میلیونرهای خودساخته مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته‎اند و توسط صدها و هزاران نفر مصاحبه شده‎اند. دقیقاً می‎دانیم آن‎ها چه کسانی هستند؟ چه کاری انجام می‎دهند؟ و چگونه فکر می‎کنند؟ و نکته جالب این است که اگر شما کاری را که افراد موفق دیگر انجام می‎دهند، انجام دهید، نهایتاً همان نتایجی را می‎گیرید که آن‎ها گرفته‎اند.

«والت دیزنی» می‎گوید: اگر می‎توانید تخیلش کنید، می‎توانید انجامش دهید. این یعنی هرگز رویایی به ذهن شما خطور نمی‎کند مگر اینکه استعداد انجام دادن آن به شما داده شده باشد. شاید لازم باشد با کسی همکاری کنید شاید لازم باشد که یاد بگیرید چگونه به منابع جدید دست پیدا کنید. تمام این‎ها امکان پذیر هستند.

اگر شما رویاهای بزرگی داشته باشید، ذهنی داشته باشید که بر روی همه چیز باز است و به چیزی وابسته نیست. یکی از اصول زندگی من این است که هیچ کس به اندازه کافی نمی‎داند که بخواهد در مورد هر چیزی بدبین باشد و اگر ذهنمان را روی چیزی که برایمان امکان پذیر است و چیزی که برای بشر امکان پذیر است ببندیم راه استعداد و نبوغ را می‎بندیم که در هر کدام از ما وجود دارد و در ما زندگی می‎کنند. تصمیم بگیرید که چه می‎خواهید؟ شما نمی‎توانید از اینجا به آنجا بروید، مگر اینکه بدانید اینجا و آنجا کجاست؟

پس اگر می‎دانید چه می‎خواهید، بروید دنبال چیزی که می‎خواهید نه دنبال چیزی که فکر می‎کنید امکان پذیر و منطقی است. اکثر افراد رویاهایشان را رها می‎کنند، چون در ابتدا نمی‎دانند باید چگونه انجامش دهند و من به شما می‎گویم که رویای بزرگی داشته باشید. در واقع رویاهای بزرگ هیجان انگیز هستند، رویاهای بزرگ افراد بزرگ را جذب می‎کنند.

من معلمی داشتم به نام «جیم ران» او سخنران توسعه شخصیتی بود. یادم می‎آید در دوران جوانی واقعاً ناامید بودم، هر روز ۱۲ تا ۱۴ ساعت با تمام وجودم کار می‎کردم و هیچ چیز جواب نمی‎داد و من ناامید شده بودم و او گفت: تو خیلی روی این موضوع تمرکز کرده‎ای که باید همه چیز خیلی سریع اتفاق بیافتد.

او گفت: اگر به جای روی این تمرکز کنی که مهارت‎هایت را بالا ببری، فرصت مناسب برایت به وجود خواهد آمد. امروزه اصلاً صبور نیستند، همگی ما همین «الان» می‎خواهیمو مردم نمی‎خواهند در کاری استاد شوند. آن‎ها مدام چیزهای مختلف را امتحان می‎کنند و وقتی جواب نمی‎گیرند و می‎روند سراغ چیز دیگر. اگر شما خواهان یک پیشرفت قابل توجه در کیفیت زندگی‎تان هستید، شما باید خودتان را متعهد به پیروزی کنید، شما باید به فرآیند اعتماد کنید و باید همواره رشد کنید، از زندگی‎تان لذت ببرید و نتایجی را تولید کنید که واقعاً دنبالشان هستید.

موفقیت واقعاً ساده است.

اگر یک هدف واضح داشته باشید و برای رسیدن به آن برنامه‎ریزی کنید. کافی است هر روز یک گام به سمت آن حرکت کنید، هر روز تنها یک قدم به مهم‎ترین هدف زندگی‎تان نزدیک شوید. رشد و پیشرفت معادل خوشحالی است. اگر شما رشد کنید مالی، روحی، احساسی، در روابطتان، بدنتان و… آنگاه احساس بهتری در زندگی خواهید کرد.

من فکر می‎کنم که رشد اصلی ما زمانی است که چیزی را به طور کامل به دست آوریم، نه نصف و نیمه. عادات خوب را در خود ایجاد کنید و در آنها به استادی برسید. اکثر افراد فقط علاقمند هستند ولی متعهد به انجام کاری نیستند. وقتی که فقط علاقمند به انجام کاری هستید تا زمانی که راحت و آسان باشد انجامش می‎دهید ولی وقتی شما متعهد به انجام کاری می‎شوید شما هر کاری را که لازم باشد انجام می‎دهید.

وقتی فقط علاقمند به کاری هستید تا زمانی آسان است انجامش می‎دهید. اما وقتی که شما متعهد می‎شوید می‎گویید من باید نتیجه بگیرم، شما همه چیز را برای آن کنار می‎گذارید تا وقتی که نتیجه را بگیرید.

شما باید بروید، شما باید اقدام کنید. نظم معجزه پیشرفت است و باعث ایجاد معجزه در آینده‎تان می‎شود: شماره یک: هرکاری را که می‎توانید انجام دهید، آموختن شروع خوب شدن است، آموختن تغییر زندگی است. در یادگیری تنبل نباشید در یادگیری از تجربیاتتان تنبل نباشید. چند بار شما ایده‎ی عالی داشته‎اید و هیچ کاری برایش انجام نداده‎اید؟ و سپس چند سال بعد کسی آن را انجام داده است و پول درآورده و ترفیع پیدا کرده و غیره. پس وقتی ایده‎ای دارید، نکته اصلی زمان است. سریعاً اقدام کنید، لازم نیست تمام جزئیات را بدانید.

من قدرتمند، باهوش و با اشتیاق هستم

اگر تصمیم دارید کاری انجام دهید، انجامش دهید. تحقیقات زیادی در طی سال‎ها انجام شده است که نشان می‎دهد تفاوت اصلی بین افراد موفق و غیرموفق این است که افراد موفق سریعاً اقدام می‎کنند. آنها شروع می‎کنند، آنها فقط انجامش می‎دهند. افراد ناموفق ایده‎ها و اطلاعات مشابه‎ای دارند، اما همیشه یک بهانه برای شروع نکردن می‎آورند. اگر شما دلیلی به اندازه‎ی کافی بزرگ دارید که چرا می‎خواهید چیزی را به دست آورید، به هر قیمتی انجامش خواهید داد. اما اگر دلیل بزرگی نداشته باشید به احتمال زیاد بهانه بزرگی خواهید داشت.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور