کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ اهداف خود را تحقق یافته تصور کنید

اهداف خود را تحقق یافته تصور کنید

فیلم انگیزشی؛ اهداف خود را تحقق یافته تصور کنید
فیلم انگیزشی؛ اهداف خود را تحقق یافته تصور کنید

دلیل اینکه شما در جایگاه فعلی تان قرار دارید، چیزهایی است که راجع به خود گفته اید. کلمات مثل بذر هستند. هر آنچه را بر زبان می آورید به جان می بخشید. اگر به گفتن آن ادامه دهید، در نهایت به واقعیت شما تبدیل می شود. وقتی صحبت می کنید بذر می کارید، در جایی بالاخره ثمره آن را برداشت می کنید.

چالش من این است که اطمینان حاصل کنید که بذر درست را می کارید. اگر سیب می خواهید باید بذر سیب بکارید و اگر پرتقال می خواهید نمی توانید بذر کاکتوس بکارید، بذر پیچک سمی بکارید، بذر قارچ بکارید. ثمر بذری را که دقیقاً کاشتید، برداشت می کنید. به عبارت دیگر نمی توانید منفی صحبت کنید و انتظار زندگی مثبت داشته باشید، نمی توانید راجع به شکست صحبت کنید و انتظار داشته باشید پیروزی نصیبتان شود، نمی توانید راجع به کمبود صحبت کنید ناکافی بودن، نمی توانم هزینه اش را بپردازم، هرگز پیشرفت نمی کنم بعد هم انتظار وفور داشته باشید.

اگر دائماً می گویید فقیر هستید، زندگی فقیرانه ای خواهید داشت. این عالی است وقتی که چیزهایی مثل من خوشبختم می گوییم، من قوی هستم، من به رویاهایم می رسم از زیر بدهی بیرون می آیم. این فقط مثبت بودن نیست، بلکه پیروزی را پیش بینی می کنید، موفقیت را پیش بینی می کنید، سطح های جدید را پیش بینی می کنید. زندگی تان در جهت کلماتتان حرکت می کند ولی افراد زیادی چیزهای مخالف این را پیش بینی می کنند. اتفاقات خوب هرگز برای من نمی افتد، هرگز تناسب اندام خودم را به دست نمی آورم، تجارت راکد است، احتمالاً اخراج می شوم، فصل آنفلوآنزا است، همیشه مریض می شوم. نمی فهمند که دارند شکست را پیش بینی می کنند. مثل این است که اتفاقات بد را فرا می خوانند، متوسط بودن را، کمبود را. می توانید خودتان را از سرنوشتتان منصرف کنید.

کلمات منفی می توانند شما را از تبدیل شدن به چیزی که برای آینده آفریده شده اید دور نگه دارند. در دام آن نیفتید، از فراخواندن شکست دست بردارید، از صحبت راجع به این که چگونه اتفاق نخواهد افتاد دست بردارید. باید اهدافتان را بنویسید، چیزی را که می خواهید شاهد اتفاق افتادنش در زندگی باشید، بنویسید. در هر زمینه ای که در آن کشمکش دارید، در هر جایی که نیاز دارید بهبود یابید آن را بنویسید که انگار از قبل انجام شده است، سپس هر روز آن چیز مقرر شده را بیان کنید. چندین بار آن را بلند بخوانید. نه فقط به آن فکر کنید، وقتی صحبت می کنید اتفاقی می افتد. باید آینده تان را پیش بینی کنید، آن کلمات وارد درونتان می شوند. نه تنها نگرش شما را تغییر می دهند، بلکه کسی را که هستید هم تغییر می دهند، کلماتتان تبدیل به حقیقتتان می شوند.

منبع: ایران توشه

مدرسه مجازی آی نو

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور