کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ امکان متوقف کردن من وجود ندارد

امکان متوقف کردن من وجود ندارد

فیلم انگیزشی؛ امکان متوقف کردن من وجود ندارد
فیلم انگیزشی؛ امکان متوقف کردن من وجود ندارد

امکان متوقف کردن من وجود ندارد

به بزرگترین هدف زندگیتون یا یکی از اهداف خود فکرکنید. اهدافی که توشون جا زدید و شکست‎های زیادی داشتی، ناامیدی‎های زیادی را تجربه کردی و یا حتی کلاً اونو کنار گذاشتی. شاید شما به یه جرقه کوچک احتیاج دارین، یه خورده دلگرمی تا بتونید دوباره شروع کنید.

بعضی از آدما برنده هستند بعضی از آدما بازنده هستند و همچین آدمایی هستند که هنوز راه برنده شدن را یاد نگرفته‎اند. هیچ چیز غیرممکن نیست، تنها چیزی که غیرممکن هست، اینه که خود شما غیرممکنش کنید. در نتیجه متوجه باشین که این راهی ساده و راحت نیست. اما اگه می خواهید ۱۲۰ درصد از خودتون را وقفش کنید و تمام توان خود رو روی آن بگذارید، در نهایت، یک روز غیرممکن را ممکن می‎کنید.

نه تنها رسیدن به رویاتون ممکن است، بلکه انجام این کار ضروری است که تلاش کنید و به چیزی در کائنات برای شما قرار گرفته را بدست آورید. کاری را که باید انجام بدید را انجام بدید. باید چیزی بسازید، باید چیزی خلق کنید. نمی‎دانم چگونه باید انجامش بدهید، یادش بگیرید. این چیز درون شماست، شما باید آن را به حقیقت برسانید. کسی رویای شما را برآورده نمی‎کند و به شما تحویل دهد.

این راه سخت است، بله سخت است، بله سخت است ولی در نهایت ارزشش دارد. از شما می خواهم که تحمل کنید. ممکن است در زمانی که شما دلتون بخواد اتفاق بیوفته یا نیوفته ولی اگر دست از تلاش بردارید هیچ وقت محقق نمی شود. اگر بیخیال بشید و ادامه ندید و پافشاری نکنید، هیچ وقت آن را محقق نمی‎بینید.

کلید اصلی برای رسیدن به هدفتون، برای رسیدن به عظمت، برای اینکه به سهمتون برسید، خود شما هستید. چیزی که باید بدانید و انجام بدید اینه که بدانید واقعاً به دنبال چه هستید؟ واقعاً چه می‎خواهید؟ از شما سوالی دارم و باید جوابی داشته باشید به چه چیزی احتیاج دارید که الان اطلاعی از اون ندارید؟ چه اطلاعاتی؟ چه کتابی؟ نیاز به چه نوع راهنمایی دارید؟ باید حول چه محوری حرکت کنید؟

اگر می‎دانید توانایی شما در زندگی چیست پیشنهاد می‎کنم شروع به کار کردن روی آن. اگر حجم کار زیاد است، هربار قسمتی از آن را به انجام برسانید. باید برید داخل یه اتاق و در را روی خودتون ببندید و خود را در حال انجام دادن آن کار تجسم کنید. باید انجام آن کار را واقعاً احساس کنید، باید در این مسیر قدم بگذارید، باید به آینده برید و خودتان را ببینیدو بعد به زمان حال برگردید و شروع کنید به کار کردن روی آن.

روزانه ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان بگذارید و موفقیت خود را تجسم کنید. پس از شما خواهش می‎کنم این کار را انجام دهید و اصلاً شرایط فعلی که الان دارید براتون مهم نباشه. هر روز که از خواب بیدار می‎شوید، اگر می‎خواهید انرژی داشته باشید، اگر می‎خواهید اشتیاق داشته باشید، هر روز خود را با تجسم آینده خود شروع کنید.

ممکن است رویای شما ۶ ماه، یک سال و یا حتی دو سال آینده محقق نشود، اما روزی می‎رسد که رویای من به حقیقت می‎پیوندد. ما هر روز که منتظر تحقق رویای خود نیستیم ما فقط در مورد تحقق آن بینش داریم. بینش یعنی ما در حال زندگی می‎کنیم، ما دارای قدرت تجسم هستیم، ما می‎توانیم قبل از اینکه اتفاق بیوفتد، تحقق آن را تجسم کنیم.

باید اگر حتی قرار نیست کتابی چاپ شود آن را بنویسید، چون این قدرت به شما داده شده است. ممکن است با تمام وجود خسته شده باشید و بخواهید بیخیال شوید، تما بدن شما خسته شده باشد ولی باید به خودتان بگویید: شما می‎توانید به رویای خود برسید. شرایط شما موقتی است و همیشگی نیست.

دیگران رویای شما را نمی بینند و شما را باور ندارند به شما حمله می‎کنند و مسخرتون می‎کنند، مردم با شما مخالفت می‎کنند، اما شما کار خود را ادامه دهید. این کار سخت و نفس‎گیر است ولی برای شما ارزش دارد. باید باور داشته باشید که تلاش شما جواب می‎دهد.

هر روز این جمله را به خودتان بگویید: من می‎توانم کتاب خود را بنویسم، می‎توانم کسب و کار خودم را راه اندازی کنم، من می‎توانم به یک سفر دور دنیا بروم، این ممکن است. من می‎توانم از شرایط سخت بیام بیرون و زندگی خود را از نو بسازم، این ممکن است.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور