کد تخفیف کلاسینو

دانلود قواعد درس اول عربی پایه یازدهم

استاد یادگاری

دانلود قواعد درس اول عربی پایه یازدهم

این جزوه توسط استاد یادگاری برای شما گردآوری شده است قواعدی که در این درس بیان شده در همه رشته ها یکی است.از این جزوه می توانید هم برای پاسخ به سوالات امتحان و هم برای پاسخ به سوالات کنکور از آن استفاده کنید.نکته هایی که در قواعد این درس وجود دارد هم برای سوالات امتحانی مناسب است و هم برای پاسخ دادن به سوالات کنکور می باشد.این جزوه به صورت خلاصه برای شما گردآوری شده است.

آیات سوره لقمان در این درس و همچنین اندرزهای آن بیان شده است.قواعد این درس درباره اسم تفصیل و اسم مکان می باشد.قواعدی که در این درس بیان شده مانند بقیه قواعد کتاب دارای اهمیت زیادی است . شما باید آن را خوب یاد بگیرید و به جز قواعد متن ها و جمله هایی که در این درس هم آمده مهم هستند.برای آنکه بتوانید مهارت زیادی در پاسخ به سوالات داشته باشید باید در ترجمه و قواعد تمرینات زیادی داشته باشید.

نکته:اگر در کتاب های متوسطه اول تسلط کافی را ندارید در یادگیری عربی یازدهم با مشکل مواجه خواهید شد.پس حتما باید مطالب سالهای گذشته را مطالعه کنید.

در ایران توشه بخوانید:

دانلود جزوه عربی یازدهم انسانی

دانلود قواعد درس هفت عربی یازدهم

دانلود جزوه آمار و احتمال یازدهم

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد. 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور