کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه فصل دوم زیست شناسی پایه دوازدهم

جزوه فصل دوم زیست شناسی پایه دوازدهم

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه فصل دوم زیست شناسی دوازدهم رشته تجربی برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۹ صفحه دارد و موضوع آن جریان اطلاعات دریاخته می باشد.این فصل درباره DNA می باشد که چطور آمینواسیدهای پلی پپتید را مشخص می نماید؟تفاوت RNA با DNA چیست؟علاوه بر این مراحل رونویسی را هم آموزش می دهد و نگاهی هم به پروتئین ها دارد و در نهایت هم به بحث تنظیم بیان ژن می پردازد.

دانلود جزوه فصل دوم زیست شناسی پایه دوازدهم

دانلود جزوه فصل دوم زیست شناسی پایه دوازدهم

جزوه فصل دوم زیست شناسی پایه دوازدهم

دانلود جزوه فصل دوم زیست شناسی پایه دوازدهم
دانلود جزوه فصل دوم زیست شناسی پایه دوازدهم

در این پست جزوه فصل دوم زیست شناسی دوازدهم رشته تجربی برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۹ صفحه دارد و موضوع آن جریان اطلاعات دریاخته می باشد.این فصل درباره DNA می باشد که چطور آمینواسیدهای پلی پپتید را مشخص می نماید؟تفاوت RNA با DNA چیست؟علاوه بر این مراحل رونویسی را هم آموزش می دهد و نگاهی هم به پروتئین ها دارد و در نهایت هم به بحث تنظیم بیان ژن می پردازد.

روش مطالعه زیست شناسی:

همانگونه که می دانید درس زیست شناسی ضریب آن ۱۲ می باشد پس دارای اهمیت بالایی در کنکور می باشد و شما باید وقت کافی را برای این درس بگذارید و از روش مطالعه درستی استفاده کنید و به آن هم تعهد داشته باشید.

درس زیست شناسی در کنکور سراسری تقریبا ۳۶ دقیقه زمان نیاز دارد ولی اگر نمی خواهید که سوال های زمین شناسی پاسخ دهید می توانید قسمتی از زمان این درس را هم برای زیست شناسی بگذارید.زیست شناسی در کنکور تقریبا ۵۰ سوال دارد که قسمتی از سوال ها به یک پایه منحصر هستند و قسمتی دیگر هم ترکیبی و از چند فصل مختلف می باشند پس شما باید علاوه بر اینکه هر فصل را جدا مطالعه نمایید باید ترکیبی هم قسمتهایی که ارتباط دارند را هم بخوانید.

بهترین منبعی که شما می توانید برای این درس بخوانید کتاب درسی شما می باشد شما باید کتاب را با همه جزئیات ، جدول ها ، تصویر چندین بار تا آخر سال مطالعه نمایید.در کنار کتاب نیاز است برای اینکه نکته های جدید و روش حل کردن سوال های زیست شناسی را یادبگیرید یک کتاب تستی را تهیه کنید و آن را چند بار مطالعه کنید در بین کتاب هایی که در بازار موجود است پیشنهاد ما کتاب خیلی سبز می باشد که می تواند برای شما مفید باشد.بهتر است از همان اول کتاب تست را آماده کنید و زمانی که کتاب را مطالعه می کنید تست هم بزنید.

بهترین وقتی که شما می توانید مطالعه کنید بعد از تدریس هر درس در مدرسه می باشد تلاش کنید که در کلاس با تمرکز مفاهیم مطالب را بیاموزید و تاجایی که می توانید نت برداری کنید این کار می تواند به تثبیت شدن مطالب در ذهن شما کمک کند.

در اولین قدم در همان روز کتاب درسی را بخوانید تا کلیات آن را بیاموزید ولی نیازی نیست که مطالب را حفظ و جزئیات آن را یاد بگیرید در این مرحله تلاش کنید که با یک رنگ خاصی مطالب کلیدی مخصوصا قیدها را علامت بزنید می توانید از یک رنگ خاصی برای قیدها استفاده کنید و در کل کتاب از آن رنگ استفاده نمایید.

در قدم بعدی شما می توانید مطالعه عمیق داشته باشید که نزدیک سه روز بعد از آن است دوباره کتاب درس را با دقت کامل و با جزئیات مطالعه نمایید می توانید از رنگ دیگری برای علامت زدن مطالب استفاده نمایید و نکته های جدیدی را که می آموزید نت برداری کنید.امکان دارد این کار زمان زیادی از شما بگیرد ولی توجه کنید که این مرحله مرحله مهمی می باشد.

بعد از آن به سراغ کتاب تست بروید و مقداری تست را انتخاب کنید و بدون اینکه زمان را در نظر بگیرید سوالات و گزینه ها را مطالعه کنید و جواب دهید بعد از آن جواب ها را ببینید.

بعد از این کارها نوبت به مرور می رسد که تقریبا ۴ روز بعد باید انجام دهید در این مرحله اول به سراغ سوال های تستی بروید و زمانی که دارید نکته های جدید را یاد می گیرید مطالبی که مطالعه کرده اید را مرور کنید.بعد از اینکه جواب سوال ها را چک کردید قسمت هایی از کتاب را که اشکال داشتید را دوباره مطالعه کنید.این مرحله را چند بار انجام دهید تا بتوانید در این درس مسلط شوید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور