کد تخفیف کلاسینو

ترس از شکست باعث عدم موفقیت می شود

تأثیر ترس بر روی آدم

ترس از شکست باعث عدم موفقیت می شود

تأثیر ترس بر روی آدم

داستان تأثیر ترس بر روی انسان

ترس از شکست باعث عدم موفقیت می شود
ترس از شکست باعث عدم موفقیت می شود

در دنیا تنها یک چیز وجود دارد که باعث می شود ما به آرزوهای مان دست نیابیم آن هم ترس از شکست. خیلی از اوقات هست که ما به دلیل آن که از مواجه شدن با شکست ترس داریم نمی توانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم. برای آن که بتوانیم معنا و مفهوم آن را به صورت دقیق تری بیان کنیم داستان گفتگوی مار و زنبور را برای شما عنوان می کنیم. همراه ما باشید.

گفتگوی مار و زنبور

یه روز مار به زنبور گفت: «آدما از ترس ظاهر ترسناک می میرن، نه به خاطر نیش زدنم». اما زنبور قبول نکرد. مار برای اثبات حرفش، با زنبور قراری گذاشت. آنها در مسیر خود به چوپانی که در کنار یک درخت خوابیده بود. مار به زنبور گفت: «من می گزمش و قایم می شوم و تو در بالای سر او وز وز کن»….

مار به چوپان نیش زد و زنبور از بالای سر چوپان پرواز کرد. چوپان از خواب پرید و گفت: «زنبور لعنتی» و زهر را تخلیه کرد و بلند شد و محل را ترک کرد و بعد از چند روز خوب شد.

دفعه بعدی این بار زنبور چوپان را نیش زد و مار از کنارش رد شد. همین که چوپان از خواب پرید و با مار رو به رو شد. از شدت ترس پا به فرار گذاشت و به خاطر اینکه فکر می کرد مار او را نیش زده بعد از چند روز از دنیا رفت.

ترس از شکست باعث عدم موفقیت می شود

دنیای ما همین است، فقط به خاطر وجود ترس است که در برخی از کارها با مشکل رو به رو می شویم و شکست می خوریم. توهم ترس، خیلی ترسناک تر از چیزی است که شما از آن می ترسید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور