کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی پیروزی خودت را تصور کن

هدفت رو با تمام وجود باور کن

فیلم انگیزشی پیروزی خودت را تصور کن

هدفت رو با تمام وجود باور کن

هدف و خودت رو باور کن

فیلم انگیزشی پیروزی خودت را تصور کن
فیلم انگیزشی پیروزی خودت را تصور کن

لطفاً این کلیپ را با ذهن باز تماشا کنید

آنچه را که می بینید و می شنوید سیستم باورهای شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

لطفاً جمله ای که میگم رو بعد از من با قدرت و جسارت تکرار کنید. بگید که: از پسش برمیام! هروقت به رویاهاتون فکر می کنید، باید اینو به خودتون بگید، هر روز به خودتون بگید «از پسش برمیام»، هر روز به خودتون بگید که: «شدنیه». می دونید این کار چه تأثیری داره؟! این کار سیستم باورهاتون رو تغییر میده. چون ما اگر باور کنیم از پسش برمیایم، همیم اتفاق هم خواهد افتاد و به دستش خواهیم آورد.

مدرسه مجازی آی نو

هرچیزی که الان هستید، زاییده باور شماست

هرکاری که تا به امروز انجام دادید و چیزهایی که به دست آوردید. تمامش نتیجه باوری بوده که به خودتون داشتید و خودتون رو لایق اون نتیجه مهم میدونستید. اما اکثر مردم براساس اتفاقات گذشته تصمیم گیری می کنن نه براساس آینده بلکه از کارهایی که کردن، چیزهایی که دیدن و تجربه کردن. اما من توصیه می کنم چشم انداز بزرگتر و متفاوت تری رو ببینید. می خوام خودتون رو ببینید در حال انجام کار مورد علاقه تون هستید.

خود را متعهد به آرزوها بدانید

تحقق اهدافتون رو از قبل در فکرتون تجربه کنین، داشتن چیزی که میخواید رو در ذهن تجربه کنین. کاری که براتون مهمه ببینید که انجامش دادید. اگه الان دقیقاً جایی هستم که می خواستم باشم، دلیلش اینه که فهمیدم باید با تمام وجودم به رویاهام متعهد باشم. موقع نفس کشیدن، غذا خوردن و خوابیدن هم به رویاتون باید فکر کنید و تا موقعی که به رویاتون نرسیدید، دست از تلاش برندارید. چون تضمین می کنم که وقتی به دستش بیارید، انگار دنیا رو بهتون دادن. پس برای چیزی که می خواید، سخت تلاش کنید.

هر روز با خودت تکرار کن: من از پسش برمیام. رویاهای من قابل تحقق هستن. من می تونم به هرآنچه که می خوام برسم. چون خداوند با من است

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور