کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو
موضوعات داغ

فیلم انگیزشی؛ براساس تصویر ذهنی خود زندگی کنید

براساس تصویر ذهنی خود زندگی کنید

فیلم انگیزشی؛ براساس تصویر ذهنی خود زندگی کنید

فیلم انگیزشی؛ براساس تصویر ذهنی خود زندگی کنید

براساس تصویر ذهنی خود زندگی کنید

فیلم انگیزشی؛ براساس تصویر ذهنی خود زندگی کنید
فیلم انگیزشی؛ براساس تصویر ذهنی خود زندگی کنید

در دورانی که عکسم بر روی مجلات چاپ شد، ایمیل­های بسیاری را از دوستانم در دوره دبیرستان دریافت کردم و تمام آن­ها نوشتند: سلام گری من را از دوره دبیرستان به یاد می­آری؟ خدای من! تو خیلی خوش شانس هستی و من در جواب به تک تک آنها نوشتم: بگذارید یک چیز را برایت توضیح دهم. من خوشانس نیستم من کار کردم. من تمام آخر هفته­ها و تعطیلاتم را کار کردم از وقتی که ۱۴ سالم بود. پس می­توانی این شانس مسخره را برای خودت نگهداری.

همانطور که اپراوینفری گفت: به هر چیزی که در زندگی­ات بچسپی، به همان چیز تبدیل می­شوی. زمانی که متوجه شوید که انسان یک ماشین سازگار و انعطاف پذیر هستند و متوجه شوید که مغز در واقع می­تواند ارتباط سریع­تر و بهتری بین چیزهایی که شما به آنها فکر می­کنید ایجاد کند. خواهید فهمید که باید مراقب افکاری که در سر دارید باشید. بسیار مهم است که مسیری را انتخاب کنید که واقعاً خواهان رشد در آن هستید بسیار مهم است که تصمیم بگیرید که به چه کسی می­خواهید تبدیل شوید و سپس تمام تمرکز، زمان و انرژی­تان بر روی آن بگذارید. اگر به درونتان نگاه کنید یا اگر به بیرونتان نگاه کنید و آنچه می­بینید را دوست نداشتید.

یادتان باشد که جیم ران چه گفت اگر چیزهایی را که وجود دارند دوست ندارید، آنها را تغییر دهید شما درخت نیستید! و این بسیار زیباست، این نکته زیبای انسان بودن است ما بسیار منعطف و تغییر پذیر هستیم و ما می­توانیم به طور چشمگیری تغییر کنیم. ما در سازگار شدن، خیلی خوب هستیم. ما این نکته را فراموش کرده­ایم این دقیقاً کاری است که باید انجام دهیم اگر بتوانید مسیر این فرایند را کنترل کنید اگر بتوانید آن را در دست بگیرید و آن را نگه دارید. اگر خودتان را متعهد کنید که هر روز از تمام توانتان استفاده کنید که یک مسیر خاص را انتخاب کنید که یک هدف نهایی و یک جایگاه نهایی را برای خودتان انتخاب کنید و برای هدفتان تلاش کنید و قدم­های لازم را برای رسیدن به آن بردارید و تمایل داشته باشید که دست به کار شویدو تمایل داشته باشید که از تمام وجود خود مایه بگذارید و بدانید که رنج و دردی را که متحمل می­شوید برای تغییر دادن و ساختن خودتان است، تمام سختی­ها برای آشکار شدن عظمت درون شماست آن گاه می­فهمید تمام آن سختی­ها ارزشش را داشت.

مدرسه مجازی آی نو

شما باید درد و رنج را بپذیرید، شما باید به سمت آن درد و رنج بدوید، چون گذر از آن درد و رنج است که شما را به هر آنچه که می­خواهید تبدیل می­کند. پس به تصویر ذهنی خودتان در آینده بچسپید و با آن زندگی کنید. تصویر ذهنی که در آن به تمام اهدافتان رسیده­اید. تصویر ذهنی که در آن تمام کارهای شگف­انگیزی را که می­خواستید انجام داده­اید. تصویر ذهنی که برای تحقق آن حاضر هستید عرق بریزید، به خودتان سختی می­دهید تا در نهایت به همان کسی تبدیل شوید که در ذهنتان تصویرسازی کرده­اید.

به آن تصویر ذهنی بچسپید و با آن زندگی کنید هیچ چیز نخواهد نتوانست شما را متوقف کند

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور