کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

سوالات تستی فصل ۲ شیمی پایه یازدهم

سوالات تستی فصل 2 شیمی پایه یازدهم شامل 201 تست طبقه بندی شده

خلاصه نوشته
  • در این پست 201 تست طبقه بندی شده از فصل دوم شیمی یازدهم را در 30 صفحه برای شما گردآوری کرده ایم. امیدواریم که با ارائه این جزوه قدمی هرچند کوچک را در راستای آمادگی شما برای کنکور سال آینده برداشته باشیم

سوالات تستی فصل ۲ شیمی پایه یازدهم

سوالات تستی فصل ۲ شیمی پایه یازدهم

سوالات تستی فصل ۲ شیمی پایه یازدهم شامل ۲۰۱ تست طبقه بندی شده

سوالات تستی فصل 2 شیمی پایه یازدهم
سوالات تستی فصل ۲ شیمی پایه یازدهم

در این پست ۲۰۱ تست طبقه بندی شده از فصل دوم شیمی یازدهم را در ۳۰ صفحه برای شما گردآوری کرده ایم. امیدواریم که با ارائه این جزوه قدمی هرچند کوچک را در راستای آمادگی شما برای کنکور سال آینده برداشته باشیم

روش مطالعه درس شیمی:

درس شیمی یکی از مهمترین دروس در رشته های ریاضی و تجربیست و علی رغم اینکه حجم کتاب کم زیاد نیست بخش زیادی سوال های کنکور به این درس اختصاص می یابد. پس مهم آن است که شما یک نگرش تحلیلی و ریز بینانه نسبت به این درس داشته باشید و این درس را عمیق تر مطالعه نمایید.

نکته مهمی که شما باید در رابطه با این درس از آن آگاه شوید این است که باید یک نگاه خلاقانه ای نسبت به این درس داشته باشید. به این معنی که شما ممکن است با یادگرفتن روش رسم ساختار لوویس نتوانید سوال های ساختار لوویس کنکور را حل کنید و همچنین با دانستن نکته های ریز و اصولی سوال های ساختار لوویس را حل کنید و اگر یک دانش آموز بتواند واقعا مفهوم پیوند کووالانسی را متوجه شود و دلایل و اصول رسم ساختار لوویس را بداند خیلی راحت می تواند به این سوال ها جواب دهد.

مدرسه مجازی آی نو

بهترین منبع برای مطالعه کردن هر درس، کتاب درسی می باشد و بهترین ترتیب مطالعه، مطالعه ی مطابق کتاب درسی می باشد و کسانی که کاربلد و متخصص هستند به کتاب درسی توجه دارند پس یک منبع اصلی برای مطالعه درس شیمی کتاب درسی می باشد بهتر است که شکل ها و زیر نویس ها را خوب مطالعه نمایید.

شما در طول دوره دبیرستان به وسیله معلم شیمی را به خوبی آموزش دیده اید و می توانید به سوال های تشریحی خیلی خوب جواب دهید، ولی این را بدانید که جواب دادن به سوال های تستی نیاز قدرت و سرعت بالایی دارد.

باید به این نکته هم توجه کنید که مطالعه کردن درس شیمی مثل یادگرفتن تاریخ و فارسی نیست چون این کتاب فرمول ها و نمودارهای زیادی را دارد مثلا شما برای مطالعه یک صفحه از کتاب شیمی ممکن است ربع ساعت زمان شما را به خود اختصاص دهد ولی شما باید علاوه بر آن که یک صفحه را یاد می گیرید باید یک زمانی را هم برای حل تمرینات و مرور آنها صرف نمایید به همین خاطر مطالعه کتاب شیمی نیاز به این دارد که زمان زیادی را برای آن صرف کنید.

همیشه یک کاغذ سفید را در کنارتان بگذارید چون زمانی که مطالعه می کنید ممکن است یک سوالی در ذهن شما پیش بیاید و در آن کاغذ یادداشت نمایید که بعدا بتوانید آن را از معلم خود سوال کنید و دلیل دیگر هم این است که اگر حواس شما پرت شد و موضوعی خارج از درس برای شما پیش آمد آن را در این برگه بنویسید و زمانی را برای خود تعیین کنید که به آن رسیدگی نمایید.

یک روش فعال برای مطالعه این درس این است که در هنگام حل تمرینات آنها را به مثابه یک معلم انجام دهید و فکر کنید که شما در حال آموزش آن درس می باشید. حتماً حواستان جمع کنید که این کار را با صدا بلند انجام دهید.

برای اینکه در تست های محاسباتی مهارت داشته باشید باید تمرین زیادی کنید و تا می توانید تست های محاسباتی را در زمان کمی و دقت بالایی انجام بدهید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور