کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

به حد مرگ برای هدفت تلاش کن!

یا بمیر یا موفق شو، شعار انسان های موفق

به حد مرگ برای هدفت تلاش کن!

یا بمیر یا موفق شو، شعار انسان های موفق

از تلاش کردن دست بر ندار

به حد مرگ برای هدفت تلاش کن!
به حد مرگ برای هدفت تلاش کن!

اگر می خواهید موفق شوید هر روز از خودتان بپرسید. برای اینکه موفق شوم باید کارها را چگونه پیش ببرم. هرگز به دنبال موفقیت نباشید انقدر تلاش کنید تا ارزشمند شوید. آن وقت دیگر آن قدر شما را می داند و خود به خود موفق می شوید.

یا بمیر یا موفق شو، شعار انسان های موفق

موفقیت
موفقیت

همه انسان ها دوست دارند تلاش کنند تا به موفقیت برسند و بر رقبا پیروز شوند. اگر به اهدافتان نرسیده اید برای خودتان داستان پول نداشتم و وقت نداشتم را به هم نبافید. موفق نشیدید چون برای رسیدن تلاش نکردید. اگر می خواهید به نتیجه برسید، تلاش کنید. چون کسانی که شعارشان «یا بمیر یا موفق شو» اغلب موفق می شوند.

اما اکثر ما به دنبال راهی برای فرار از مسئولیت هستیم

اما اکثر ما به دنبال راهی برای فرار از مسئولیت هستیم، به همین دلیل است که آنچه را می خواهیم نداریم. پس اگر من و شما می خواهیم بدانیم چه کنیم تا به رویاهایمان دست پیدا کنیم باید تمام بهانه ها را دور بریزیم. من آمده ام تا به شما بگویم هشتاد درصد موفقیت روان شناسی و تنها بیست درصد آن استراتژی است.

مدرسه مجازی آی نو

جایگاه خود را در زندگی مشخص کنید

این رمز موفقیت است تا زمانی که برای هدف درونی تان برای رویای درونیتان تلاش می کنید می توانید موفق شوید. مهمترین جزء موفقیت این است که توانایی این را داشته باشید که بدانید دقیقاً در کجای زندگیتان قرار گرفته اید. واقعاً جای زندگیتان هستید و کجا می خواهید بروید و اینکه چه کاری باید بکنید تا به چیزی که می خواهید دست پیدا کنید و مثل یک ایده جدید روی آن متمرکز شوید. چون بعضی از شما اگر بخواهید، همین مسیری که الان می روید را ادامه دهید. شاید موفق شوید اما هرگز راضی و شادمان نخواهید بود.

مهم ترین رمز موفقیت: تلاش

تلاش برای رسیدن به موفقیت
تلاش برای رسیدن به موفقیت

باید نظم شخصی داشته باشید. این کار برای انجام هر چیزی در زندگی لازم است. اگر می خواهم زندگی خوبی را برای فردایم رقم بزنم باید امروز تلاش کنم. دستیابی به موفقیت تلاشی است که باید هر روز هر لحظه انجام دهید و متوقف نشوید. اگر می خواهید زندگی خانوادگی بهتری داشته باشید، یک ماشین نوتر داشته باشید، خانه ای بزرگ داشته باشید یا آینده مالی تضمین شده تری داشته باشید، باید هر لحظه برای رسیدن به آن تلاش کنید.

اگر موفق شدن به همین راحتی ها بود، الان انسان های زیادی موفق بودند. اگر فکر می کنید لیاقتتان بیشتر از جایگاهی است که در آن قرار دارید؛ تقصیر خودتان است. رویای شما چیست؟ رویای هر کس ارزشمندترین موهبتی است که به او داده شده. اما کسانی هستند که می خواهند رویایتان بدزدند و هر روز در تلاشند تا موفق شوند.

ما می توانیم طوری زندگی کنیم که به رویاها و اهدافمان برسیم، ما می توانیم برای خود اهدافی انتخاب کنیم و با تلاش و کوشش به آنها برسیم. این توانایی در همه انسان ها وجود دارد اما هرکس باید رویاهایش را تعریف کند و مراقب باشد تا کسی آن را ندزد.

یکی از نشانه های موفقیت، رسیدن به موفقیت های جزئی است

حالا هرچقدر که طول بکشد مهم نیست. کمی فکر کنید براساس چه مستندات، نتایج و یا نشانه هایی می توان فهمید به موفقیت های جزئی رسیده ایم که ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می کنند. اگر به این موفقیت ها برسید، می بینید که چیزهایی در محیط اطرافتان تغییر کرده اند، تغییرات کوچکی را می بینید نه تغییرات اساسی.

چیزهای کوچکی که هر روز تغییر می کنند و شاید اگر به آن ها توجه نکنید اصلاً متوجه این تغییرات نشوید. اگر شما هم عادت دارید، دیر بخوابید و صبح هم دیر بیدار شوید و بعد که سرکار می روید می بینید کارهایتان عقب مانده و برای خالی کردن خودتان ساعت زنگدار خانه را لعنت و نفرین می کنید، می توانید با یک تغییر کوچک شروع کنید. نیم ساعت زودتر به خواب بروید. کمی زمان می برد تا متوجه تغییرات مثبت شوید.

کمی زمان می برد تا متوجه تغییرات مثبت شوید. قطعاً نمی توانید یک شبه بدنتان را مجبور به تغییر کنید. کمی بعد متوجه می شوید که وقتی از خواب بیدار می شوید حالتان بهتر است. روز بهتری را شروع می کنید. کارهای بیشتری را به انجام می رسانید و می فهمید کسانی که دور برتان هستند و همیشه مشکل سازند آنقدرها هم آدم های بدی نیستند. همه چیز با تغییرات کوچک شروع می شود، تغییراتی که روز به روز بیشتر می شوند.

برای ادامه کلیپ زیر را مشاهده کنید و یا آن را دانلود نمایید

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور