کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه مبحث حدو پیوستگی به همراه حل سوالات

جزوه مبحث حدو پیوستگی به همراه حل سوالات

دانلود جزوه مبحث حدو پیوستگی به همراه حل سوالات

دانلود جزوه مبحث حدو پیوستگی به همراه حل سوالات

جزوه مبحث حدو پیوستگی به همراه حل سوالات

دانلود جزوه مبحث حدو پیوستگی به همراه  حل سوالات
دانلود جزوه مبحث حدو پیوستگی به همراه حل سوالات

در این پست جزوه حد و پیوستگی برای شما گردآوری شده است این جزوه ۵۳ صفحه دارد این جزوه علاوه بر مبحث حد و پیوستگی سوالات ۱۱ سوال اخیر را هم حل کرده است.

روش مطالعه حد و پیوستگی:

این مبحث یکی از مباحث مهم در رشته ریاضی می باشد حد یعنی چک کردن رفتار یک تابع در اطراف یک نقطه امکان دارد که این تعریف در نگاه اول ساده باشد ولی چون این مبحث بسیار گسترده است و سوالات آن زیاد می باشد ممکن است سوالاتی با شکل های گوناگون در کنکور و آزمون طرح شود به همین خاطر بهتر است آن را با روش های درستی مطالعه کنید تا بتواند این مبحث را کامل درک کنید و با حل کردن انواع مختلفی از سوالات بتوانید در این مبحث مسلط شوید.

این مبحث با تمرین کردن بدست می آید نیابد آن را تنها با خواندن و گوش کردن یاد بگیرید و شما همه تکالیفی که در وظیفه درسی شما است انجام دهید چون نیاز است که شما یاد بگیرید چطور از فرمول ها استفاده کنید.شما باید اول مبحث را خوب یاد بگیرید تا درست مبحثی را متوجه نشوید نمی توانید به سوالات آن خوب جواب دهید شما در زمان حضور در کلاس باید با دقت درس را یاد بگیرید  و در همان روز هم مبحثی که تدریس می شود را مطالعه کنید.

بعد از اینکه جزوه را مطالعه کردید به سراغ کتاب درسی بروید و کامل آن را بخوانید و همه مثال ها و تمرین ها را حل کنید تعدادی از تست های کنکور دقیقا مثال های کتاب هستند برای حل کردن سوالات ریاضی فقط یاد گرفتن نکته و فرمول ها کافی نیست شما باید آن ها را حفظ کنید چون در امتحان کتابی وجود ندارد اول باید مبحث را مفهومی یاد بگیرید.

بهتر است در زمان یادگیری چند تست برای آموزشی حل کنید زمان برای حل کردن اهمیت ندارد یادگیری نکته ها مهم است زمانی که تست های آموزشی را حل کنید می توانید از جزوه یا پاسخ تست ها کمک بگیرید تعداد تست هایی که حل می کنید باید به حدی باشد که بتوانید همه مباحث درس را یاد بگیرید.زمانی که درس را خوب خواندید برای تسلط داشتن بر مطالب و بالا رفتن سرعت تست زدن تمرین تست داشته باشید و تست هایی را که حل نکرده اید علامت بزنید تا اشکالات خود را برطرف کنید.

چون حجم مطالبی که مطالعه می کنید زیاد است تست به اندازه بزنید تا از مباحث دیگر جا نمانید اول مبحث را کامل مطالعه کنید بعد شروع به تست زدن کنید اول همه نکته های حد را یاد بگیرید یعد از مبحث پیوستگی تست حل کنید دست کم ۵۰ تست را برای تمرین حل کنید.برای تست هم اولویت با کنکور سال های گذشته است چون همه مطالب درسی را پوشش می دهد.

به انواع مبهمی که در محاسبه کردن حد وجود دارد توجه داشته باشید.برای اینکه بتوانید از قضیه هوپیتال استفاده کنید علامت های – + که در پشت جمله وجود دارد توجه داشته باشید.هر تابع در دامنه خودش پیوسته می باشد.صفر حدی با صفر مطلق تفاوت دارد.تعریف هایی که در حد وجود دارد مثل بی نهایت و در حد بی نهایت را کامل یاد بگیرید.برای حد و پیوستگی اول چک کنید که مبهم هستند یا نه بعد سوال حل کنید.برای اینکه بتوانید همگرایی را تعیین کنید باید در بحث حد مسلط باشید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور