کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه لغت و گرامر زبان انگلیسی پایه یازدهم

جزوه لغت و گرامر درس دوم زبان انگلیسی پایه یازدهم

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه لغت و گرامر درس دوم زبان انگلیسی پایه یازدهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه 21 صفحه دارد.

دانلود جزوه لغت و گرامر زبان انگلیسی پایه یازدهم

دانلود جزوه لغت و گرامر زبان انگلیسی پایه یازدهم

جزوه لغت و گرامر درس دوم زبان انگلیسی پایه یازدهم

دانلود جزوه لغت و گرامر زبان انگلیسی پایه یازدهم
دانلود جزوه لغت و گرامر زبان انگلیسی پایه یازدهم

در این پست جزوه لغت و گرامر درس دوم زبان انگلیسی پایه یازدهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۲۱ صفحه دارد.

توجه کنید که همه مباحثی که به زبان انگلیسی ارتباط دارند به هم پیوسته هستند و شما باید همه مطالب جزوه زبان یازدهم را به خوبی یاد بگیرید.به همین خاطر اول درس اول را مطالعه کنید بعد به سراغ درس دوم بروید.درس دوم هم شامل لغات و گرامر زبان یازدهم می باشد.در این جزوه قواعد دستور زبان به صورت کامل برای شما توضیح داده شده است و به بحث پسوند و پیشوند ها اشاره دارد که یک قسمت مهمی از زبان انگلیسی یازدهم است.در بقیه جزوه هم افعال و زمان بندی آن ها مثل ماضی نقلی ، افعال و اسم مصدر اشاره شده است و برای اینکه در تست های کنکور موفق شوید این مباحث را مطالعه نمایید.

یاد گرفتن سریع لغت های جدید کار سختی می باشد پس بهتر است که از یک روش بهتری برای مطالعه استفاده کنید.یک روش خوب در یادگرفتن لغت ها این است که آن ها را دسته بندی کنید بهتر است که یک دفترچه جدا برای نت برداری لغات استفاده کنید.می توانید لغت ها را بر طبق مضمونشان ، شباهت های ظاهری ، نقش ، پسوند و پیشوند و یا متضاد و مترادف تقسیم بندی کنید.در این روش زیاد حساسیت به خرج ندهید و لغاتی را که قبلا یاد گرفته اید را نیازی نیست یادداشت کنید.

بهتر است که لغات جدید را در جمله بیاموزید و از تکنیک های جمله ساختن استفاده نمایید یعنی هر کلمه ای که می خوانید یک جمله ساده را به انگلیسی در ذهن خود یاد بگیرید.پژوهش ها نشان می دهد که اگر یک کلمه را در فاصله زمانی طولانی مرور کنید می توانید آن ها برای همیشه در ذهن خود تثبیت کنید.

یکی از روش هایی که شما می توانید گرامر زا خوب یاد بگیرید خلاصه نویسی کردن است.اول گرامر هر درس را مطالعه نمایید و نکته های مهم آن را با مثال خلاصه نویسی نمایید.بعد از آن ریدینگ هر درس را بررسی نمایید و در جاهایی که نکته های جدید گرامری در آن به کار رفته است را پیدا کنید.در زمانی که دارید نکته های گرامری را جستجو می کنید بهتر است که معنی کلمه هایی را که نمی دانید را حدس بزنید زیر آن ها خط بکشید و از آن ها رد شوید و در آخر معنی دقیق آن ها را پیدا کنید با این روش دامنه کلمه ها و درک کردن مطلب هم تقویت می شود.

و در آخر هم تمرین های کتاب را حل کنید و تست های گرامری را هم بزنید.

منبع خوب برای تمرین کردن کنکور زبان سوال های کنکور سال های قبل می باشد.بهترین راه هم به وجود آوردن یک محیط مثل کنکور برای خودتان می باشد.برای مثال شما بیست دقیقه وقت دارید و باید در این زمان به همه سوال ها جواب دهید و کم کم این زمان را کم کنید.

با توجه به اینکه مباحث زبان انگلیسی در کنکور آسان هستند و در زندگی ما هم کاربرد دارند ارزش دارد که ما زمانمان را برای این درس بگذاریم تا هم یک درصد خوبی در کنکور بزنیم و هم بتوانیم آن را با زبان ساده یاد بگیریم.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور