کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه تست از مبحث مثلثات دوازدهم

جزوه تست از مبحث مثلثات دوازدهم

خلاصه نوشته
  • در این پست سوالات تستی و تشریحی از مبحث مثلثات دوازدهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه 12 صفحه دارد و در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.

دانلود جزوه تست از مبحث مثلثات دوازدهم

دانلود جزوه تست از مبحث مثلثات دوازدهم

جزوه تست از مبحث مثلثات دوازدهم

دانلود جزوه تست از مبحث مثلثات دوازدهم
دانلود جزوه تست از مبحث مثلثات دوازدهم

در این پست سوالات تستی و تشریحی از مبحث مثلثات دوازدهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۲ صفحه دارد و در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.

روش مطالعه مثلثات:

درس مثلثات به خاطر اینکه یک روش خاص برای مطالعه کردن دارد آن را در یک بخشی جدا از ریاضی آورده ایم تا بتوانید توجه بیشتری به آن داشته باشید.این مبحث طوری نیست که بتوانید آن را در چند روز کامل مطالعه کنید و اشکالی هم نداشته باشید.شما باید مبحث مثلثات را پیوسته مطالعه کنید شما باید کم کم فرمول ها مثلثات را مطالعه کنید و تست از آن ها بزنید برای مثال در یک روز فرمول های تبدیل ضرب به جمع را حفظ کنید و تست بزنید تا بتوانید آن ها را یاد بگیرید و روز دیگر هم برای جمع به ضرب اختصاص دهید یا روزی دیگر وارون توابع مثلثات و …… را مطالعه کنید.بعد از مدتی هم تست های کلی از مباحثی که مطالعه کردید را بزنید طوری که ندانید فرمول آن چیست.برای بار اول نیازی نیست درصد و زمان را در نظر بگیرید ولی برای بارهای بعدی بهتر است که سرعت خود را زیاد کنید.سعی کنید چند صفحه از خلاصه ها را به مثلثات اختصاص دهید و کم کم فرمول ها را در آن بنویسید زمانی که مثلثات را تمام کردید خلاصه را هم تمام کنید و در دفعه های بعدی فرمول هایی که مهم هستند را از خلاصه ها مطالعه کنید و تست های کلی از همه مباحث مثلثات و زمان دار بزنید و سعی کنید که دقت و سرعت خود را افزایش دهید.

مدرسه مجازی آی نو

-در مبحث مثلثات باید فرمول سازی داشته باشید اگر بتوانید در روی فرمول ها تسلط داشته باشید خیلی از مشکل های شما حل خواهد شود.

-در مبحث مثلثات تا می توانید ساده کنید.

تعاریف و قضایایی که مهم هستند را درباره مثلثات و زاویه ها یاد بگیرید.

از این تست به صورت مستقیم یک تست طرح می شود ولی یادگیری این مبحث خیلی اهمیت دارد چون پیش نیاز قسمت های مهمی مثل حد ، پیوستگی و مشتق می باشند.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور