کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه جغرافیا پایه دهم

جزوه جغرافیا پایه دهم

دانلود جزوه جغرافیا پایه دهم

دانلود جزوه جغرافیا پایه دهم

جزوه جغرافیا پایه دهم

دانلود جزوه جغرافیا پایه دهم
دانلود جزوه جغرافیا پایه دهم

در این پست جزوه جغرافیا پایه دهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۶۴ صفحه دارد و شامل تدریس جامع جغرافیا به صورت نمونه سوال و جواب برای هر درس و طبقه بندی نکات مهم + سوالات طبقه بندی شده می باشد.

روش مطالعه جغرافیا دهم:

در سال معمولا پانزده سوال از جغرافیا در کنکور می آید این درس را نباید مثل درس تاریخ حفظ کرد شما باید مطالب را بفهمید تا در حافظه بلند مدت شما بماند و آنها را فراموش نکنید.سعی کنید قبل از حضور در کلاس این درس را مطالعه کنید اول تیتر ها را بخوانید و بعد از آن جزئیات کتاب را مطالعه کنید.زمانی که در کلاس هستید از نکته هایی که معلم به شما می گوید را یادداشت کنید.پس از اینکه در این درس تسلط پیدا کردید نیاز است که فعالیت های کتاب را حل کنید.قبل از اینکه آزمون بدهید اسم کوه ، رود ، مرز ، اعداد و…. را با همه جزئیات آن ها را بنویسید.از تصاویری که در کتاب وجود دارد سوال در آزمون می آید و خیلی مهم هستند.از این درس هر سوالی امکان دارد طراحی شود ولی شما باید اولویت مطالعه خود را روی کتاب درسی خود بگذارید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور