کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

جزوه ریاضی فرمول های مثلثات

دانلود جزوه ریاضی فرمول های مثلثات

جزوه ریاضی فرمول های مثلثات

دانلود جزوه ریاضی فرمول های مثلثات

دانلود جزوه ریاضی مبحث مثلثات

جزوه ریاضی فرمول های مثلثات
جزوه ریاضی فرمول های مثلثات

در این پست جزوه ریاضی فرمول های مثلثات برای شما آماده شده است.این جزوه ۴ صفحه دارد و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

مثلثات در آزمون کنکور جزو مشکل ترین مباحث به شمار می رود که خیلی از دانش آموزان به خاطر گسترده بودن مطالبش آن را در لیست حذف قرار داده ولی باید توجه کنید که این مبحث پایه خیلی از سوال های دیگر در کنکور بوده و به روش ترکیبی با سوال های دیگر تلقی گشته و به تست جامعی تبدیل می شود.

به خاطر نداشتن پایه قوی خیلی از داوطلبان قادر به ارتباط برقرار کردن با آن نبوده و روش مطالعه آن را هم یاد نمی گیرند و تلاش می کنند به سراغ سوال هایی رفته که از مثلث ها کمتر استفاده شده است ول این روش پاک کردن صورت مسئله می باشد و شما باید این مهارت را یاد بگیرید.

مدرسه مجازی آی نو

این مبحث را باید به صورت پیوسته مطالعه کنید و در دو سه روز مطالعه امکان پذیر نمی باشد برای نمونه یک روز فرمول تبدیل کردن ضرب به جمع را حفظ کرده پس از آن تست بزنید و جمع به ضرب را مطالعه کرده دوباره تست بزنید و در روز دیگر فرمول دیگری را بخوانید و تست بزنید.

پس از مدتی که مطالعه کردید تست های کلی از مبحث هایی که مطالعه کرده اید زده به روشی که نمی دانید از چه فرمولی حل خواهند شد در دفعه اول سعی کنید زمان نگرفته و در دفعه های بعدی سرعت خودتان را افزایش بدهید.

دانلود جزوه ریاضی فرمول های مثلثات

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور