کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوال درس عربی پایه یازدهم

نمونه سوال درس عربی پایه یازدهم

دانلود نمونه سوال درس عربی پایه یازدهم

دانلود نمونه سوال درس عربی پایه یازدهم

نمونه سوال درس عربی پایه یازدهم

دانلود نمونه سوال درس عربی پایه یازدهم
دانلود نمونه سوال درس عربی پایه یازدهم

در این پست نمونه سوالات عربی یازدهم برای شما گردآوری شده است این مجموعه ۱۲ نمونه سوال از عربی یازدهم است.

روش مطالعه درس عربی:

خیلی از دانش آموزان با درس عربی مشکل دارند شاید شما به خودتان تلقین می کنید که این درس را بلد نیستید و ممکن است روش درس خواندن شما اشکال داشته باشد ولی این را بدانید که عربی در رتبه شما تاثیر زیادی دارد با مطالعه کردن این درس خیلی از بقیه جلوتر می افتید این درس برای مطالعه زمان زیادی از شما نمی گیرد.روش مطالعه کردن این درس با سایر دروس متفاوت است و شما باید همیشه مطالعه داشته باشید.

برای مطالعه اول سراغ کتاب درسی بروید قسمت قواعد و لغت ها راکامل مطالعه کنید متن درس را برای خودتان ترجمه نمایید و با ترجمه کردن درس مقایسه کنید.از کتاب کمک درسی یا جزوه ای که دارید قواعد را کامل برای خودتان جا بیندازید بعد خلاصه ای از نکته ها و قواعد را برای خودتان یادداشت کنید این قسمت برای مرور کردن سریع تر مفید است و برای هر نکته از قواعد مثالی را برای خودتان یادداشت کنید.

بعد سراغ تمرین های کتاب بروید و بدون اینکه به جواب نگاه کنید خودتان آن ها را حل کنید بعد از پاسخ سوال آن سوال را کامل برای خودتان ترکیب کنید و بعد پاسخ درست را با پاسخ خودتان مقایسه کنید و ایراداتی که داشتید در کنار سوال یادداشت کنید.

تقریبا هشت سوال به ترجمه مربوط هستند و زمان زیادی از شما می گیرد ولی یک روش خوب برای حل کردن این است که شما معنی افعال را با توجه به باب و زمان آن ها بلد باشید برای مسلط شدن هم قسمت افعال سال اول را یک بار مطالعه کنید بعد از آن به سراغ عربی ۲ و ۳ بروید و بعد در یک برگه هم باب های افعال با توجه کردن به زمان برای خودتان جمع بندی کنید.

از یک کتابی برای تست زدن بدون اینکه زمان را در نظر بگیرید استفاده کنید هر سوال را با دقت بخوانید و بعد از اینکه آن را با پاسخ درست مقایسه کردید همه گزینه ها را چک کنید.برای اعراب هم صورت سوال را خوب مطالعه کنید و به اعراب کلمه ها مجرور ، مرفوع و غیره هم دقت داشته باشید.

نکته ها و اشکالات خود را در زمانی که تست زدید متوجه شدید یادداشت کنید.در هفته دو تا ۳ سوال درک مطلب را کار کنید.بعد از یادگرفتن همه مطالب برای افزایش سرعت عمل خود برای هر درسی تست زمان دار بزنید.

نکته هایی که گفته شد خلاصه ای از مطالعه عربی می باشد و در عمل خیلی راحت می توانید آن ها را اجرا کنید دانش اموزان دوم و سوم هم می توانند از نکته های بالا استفاده کنند تا بتوانند این درس را خوب یاد بگیرند.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور