کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم

جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه 9 صفحه دارد که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.

دانلود جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم

دانلود جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم

جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم

دانلود جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم
دانلود جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم

در این پست جزوه گرامر زبان انگلیسی پایه دهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۹ صفحه دارد که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.

روش مطالعه زبان انگلیسی کنکور:

این درس از آخرین درس های دفترچه عمومی می باشد و مثل بقیه درس های عمومی دارای ۲۵ تست است.اگر بتوانید درصد خوبی را در این درس بدست بیاورید می توانید رتبه خوبی را در کنکور بدست آورید چون خیلی از داوطلبان در این درس نمره منفی می زنند.

سه سوالی که از قواعد مطرح می شود از مباحثی معین هستند که هر سال هم از این مباحث در کنکور سوال طرح می شود برای اینکه قواعد را یاد بگیرید احتیاجی نیست که به سراغ جزوه های بزرگ بروید چون که با این کار از مسیر مطالعه دور می شوید.می توانید از جزوه دبیر و از کتاب های کمک آموزشی استفاده نمایید.

حل کردن تست بیشتر هم در کنکور می تواند شما را با سلیقه طراحان سوال آشنا کند و بخشی از مطالبی را که سوالات بیشتری از آن طرح می گردد را می توانید شناسایی نمایید.خلاصه نویسی از قسمت قواعد داشته باشید.همه مباحث قواعد زبان را می توانید در یک برگه با روش نموداری خلاصه کنید و با تکرار کردن آن ها در روز آن ها را به حافظه بلند مدت خود بسپارید.

برای اینکه بتوانید یک درصد خوبی را در کنکور بدست آورید نیازی نیست که مقدار زیادی لغات را حفظ کنید تنها کتاب های ۳ سال دوره دبیرستان می تواند برای مطالعه شما مفید باشد.البته حفظ کردن لغت های بیشتر و حتی خارج از کتاب هم می تواند به درک مطلب کمک نماید.

توجه کنید که بهترین راه برای یادگرفتن لغات تنها تکرار می باشد چون این درس فرار است و با تکرار می توانید آن ها را به حافظه بلند مدت خود بسپارید.پیشنهاد ما این است کلماتی را که سخت هستند آن ها را در یک دقترچه بنویسید و قبل از خوابیدن آنها را مرور کنید.

در کلوز تست هم طراح سوال یک متن می دهد و چند جای خالی در آن می گذارد و شما باید با توجه به موضوعی که کلوز تست دارد و گزینه های طرح سوال گزینه درست را انتخاب نمایید.دقت کنید که از تست های کلوز تست یکی از آن ها از گرامر می باشد.

بهترین روش برای حل کردن کلوز تست در کنکور این است که هر شب یک متنی را حل کنید سعی کنید که اول همه کلوز تست های کنکور را حل کنید و بعد به سراغ تست های تالیفی بروید.لغاتی هم که آشنا نیستند در یک دفتر یادداشت کنید تا بعدا آن ها رابخوانید.

با توجه به اینکه این درس زبان انگلیسی فرار می باشد شما باید تکرار زیادی در این درس داشته باشید و متن های کلوز تست و درک مطلب زیادی را مطالعه کنید تا سرعت خود را افزایش دهید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور