کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه تاریخ ادبیات کنکور

جزوه تاریخ ادبیات کنکور

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه تاریخ ادبیات کنکور برای شما گردآوری شده است.این جزوه 19 صفحه دارد و در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.

دانلود جزوه تاریخ ادبیات کنکور

دانلود جزوه تاریخ ادبیات کنکور

جزوه تاریخ ادبیات کنکور

دانلود جزوه تاریخ ادبیات کنکور
دانلود جزوه تاریخ ادبیات کنکور

در این پست جزوه تاریخ ادبیات کنکور برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۹ صفحه دارد و در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.

روش مطالعه تاریخ ادبیات کنکور:

از قسمت تاریخ ادبیات سه تست در کنکور می آید که اگر به آن ها پاسخ دهید ۱۲ درصد ادبیات کنکور برای شما تضمین می شود.معمولا یک تست از تاریخ ادبیات سال دوم و یکی هم از سال سوم و یکی دیگر هم از پیش دانشگاهی مطرح می شود معمولا تاریخ ادبیات از کتاب های ادبیات می آید و کم پیش می آید که از کتاب زبان فارسی طرح شود.

شما درباره آثار ادبی باید علاوه بر اینکه بدانید کدام کتاب اثر کدام نویسنده یا شاعر می باشد باید در کتاب هر اطلاعاتی که آمده را هم مطالعه کنید یعنی هر اطلاعاتی که درباره آن تاریخ ادبیات در کتاب است را به آن توجه داشته باشید و همه را یاد بگیرید.علاوه بر این موارد در برخی از تاریخ ادبیات ها درون کتاب صفت هایی مانند نخستین ، بزرگترین ، تاثیرگذارترین و ترین ها …. برای نویسندگان و شاعران آمده که طراحان سوال کنکور به آن توجه دارند.

برخی از سوال های تاریخ ادبیات در کنکور از درآمدهای اول هر فصل مطرح می شوند برای مثال درآمد اول یک فصل یک توضیحاتی درباره ادبیات حماسی آمده است یا نام چند نویسنده و اثر حماسی و…… که ممکن است چند سوال از آن طرح شود.برخی از سوال ها هم از تاریخ ادبیات در اول هر درس طرح می شوند.

گاهی اوقات هم از تاریخ ادبیات در داخل متن درس سوال می آید برای مثال درون درس تاریخ فردریک کبیر یک تاریخ ادبیات آمده است که خیلی از داوطلبان به آن توجهی ندارند.

برخی از سوال ها هم از بخش آورده اند ، بیاموزیم و … می آیند.برخی از سوال ها هم از بخش اعلام آخر کتاب درسی طرح می شود چون آن قسمت یک سری اطلاعات تکمیلی وجود دارد که مستقیم داخل کتاب نیامده است.

شما می توانید آثار هر نویسنده را به صورت یک واژه طنز یا یک معنی داشته باشید تا بتوانید آن ها راحت تر یاد بگیرید.برخی از کتاب های کمک درسی خودشان این کار را کرده اند.علاوه بر این می توانید از تصویر سازی ذهنی هم برای یاد گرفتن اثر نویسنده ها و شاعران استفاده نمایید.

هر مطلبی که یک حالت طنزی را داشته باشد نسبت به خاطراتی که عادی هستند بیشتر در ذهن شما خواهند ماند.این درس حفظی می باشد و برای اینکه آن را در حافظه تثبیت کنید می توانید به وسیله طنز که در ذهن خود ساخته اید و یا روش حفظ کردن تاریخ ادبیات در بعضی از کتاب های کمک درسی استفاده نمایید.

این درس را برعکس خیلی از درس ها باید مبحثی مطالعه نمایید و اگر در یک مبحثی خاص اشکال دارید باید ریشه ای آن اشکال را پیدا نمایید تا بتوانید آن را در کنکور رفع کنید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور