کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

جزوه شیمی دهم قسمت محلول ها

دانلود جزوه شیمی پایه دهم

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه شیمی قسمت محلول ها دهم نظام جدید برای شما گردآوری شده است.این جزوه 20 صفحه دارد و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.
جزوه درس شیمی پایه دهم
جزوه درس شیمی پایه دهم

جزوه شیمی قسمت محلول ها

در این پست جزوه شیمی قسمت محلول ها دهم نظام جدید برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۲۰ صفحه دارد و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

شیمی دهم یکی از درس هایی بوده که شما باید برای کنکور و امتحان نهایی برای آن برنامه ریزی داشته باشید اگر این درس را تحلیلی و مفهومی بخوانید به آسانی می توانید درصد خوبی را در کنکور کسب کنید.با توجه به روش طراحی کردن سوال های شیمی در کنکور باید به متن کتاب و مسائل درسی تسلط زیادی داشته باشید تا در زمان جواب دادن با اشکالی مواجه نشوید و درصد خود را با تست زدن مداوم ارتقا بدهید هر چقدر که تست بیشتری بزنید کارایی شما در جواب دادن بالاتر خواهد رفت.

برای مطالعه کردن این مبحث اول باید به فصل ۵ کتاب شیمی ۲ مراجعه نمایید و مباحث این بخش را بخوانید چون مطالعه کردن ترکیب های کربن و ترکیب های آلی سبب یادگیری بهتر این مبث خواهد شد و این مبحث پیش نیاز قسمت مخلوطها می باشد.این بخش حفظی بوده بنابراین برای درک کردن بهتر مباحث آن اول باید مطالب کتاب را به روش مناسبی مطالعه کرده و همه مباحث را آنالیز کنید.در زمان مطالعه حتما خلاصه مباحث را یادداشت کنید مثال ها و تمرین هایی که در فصل موجود است را چند بار مطالعه کنید.پس از مدتی تست های سراسری را انتخاب نموده و با توجه به نکات آن تست زدن را انجام دهید و پس از چک کردن نکته های مهم را در خود آموز بنویسید و مرورشان کنید.

اول سعی کنید پیش از حل کردن تست درسنامه کتاب آبی را با دقت مطالعه کرده و نکته های آن را یاد بگیرید درسنامه در قسمت محلول ها دارای نکته ها و فرمول های کاملی هستند انواع محلول ها و فرق آن ها را خوب یاد بگیرید.برای طبقه بندی و تشخیص دادن نیروی جاذبه مولکولی سعی کنید که به صورت نماد انواع نیروها را دسته بندی کرده و ضعیف و قوی را هم مشخص نمایید و ارتباط بین نیروها را با تاثیر کاهش و افزایش دما و فشار به روش نکته وار در یک برگه بنویسید و با ایجاد کردن روابطی میان آن ها حفظشان کنید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور