کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

جزوه زبان انگلیسی دهم

دانلود جزوه زبان انگلیسی گرامر و رایتینگ

جزوه زبان انگلیسی دهم

دانلود جزوه زبان انگلیسی گرامر و رایتینگ 

دانلود جزوه کامل زبان انگلیسی پایه دهم به صورت درس به درس

جزوه زبان انگلیسی پایه دهم
جزوه زبان انگلیسی پایه دهم

جزوه زبان انگلیسی دهم :

در این پست جزوه کامل گرامر و رایتینگ زبان پایه دهم به صورت درس به درس همراه با نکات فراتر از کتاب برای شما آماده شده است.این جزوه ۲۹ صفحه دارد و توسط استاد ساسان عزیزی نژاد برای شما گردآوری شده است.

کتاب زبان انگلیسی دهم در مقایسه با کتاب های نظام گذشته فرق های زیادی در میان تمرین ها داشته است.این کتاب دارای چهار درس بوده که در این درس ها تمرین های زیاد و مفیدی در مورد مهارت زبان وجود دارد که شامل گرامر،حرف زدن،نوشتن،خواندن و …. می باشد و در آخر هر درس یک قسمت به اسم چه آموخته اید هم وجود داشته که شما می توانید توسط آن به مرور درس بپردازید.

توجه داشته باشید که کتاب زبان دهم در میان همه رشته های تجربی،انسانی و ریاضی مشترک است و یکی از با اهمیت ترین مباحث در زبان قسمت کلمه ها می باشد و اگر قادر نباشید که به خوبی معنی جمله مورد پرسش را بدانید ممکن است در جواب دادن هم اشتباه کنید پس پیشنهاد ما این است که لغات هر درس را به خوبی معنا کنید و معنی آن ها را با دقت به خاطر بسپارید با دانستن لفات بیشتر موفقیت شما هم بیشتر است.

مدرسه مجازی آی نو

شما می توانید از کتاب های لغتی که در بازار وجود دارد استفاده نموده تا بتوانید مهارتتان را در لغت های زبان افزایش بدهید.در مطالعه کلمه ها تنها به آخر کتاب توجه نکنید و هر جایی که کلمه ای را می بینید آن را مطالعه کرده و بیاموزید برای آموختن بخش گرامر باید همه مباحث اولیه را مثل تعریف نقش،روش سوالی و منفی و ساختار جمله ها را با دقت مطالعه کرده و بیاموزید.

 

دانلود جزوه زبان انگلیسی پایه دهم :

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور