کد تخفیف کلاسینو

بالا بردن مهارت های تست زنی در کنکور

روش های تست زنی در کنکور

بالا بردن مهارت های تست زنی در کنکور

روش های تست زنی در کنکور

روش های تست زنی در آزمون سراسری

بالا بردن مهارت های تست زنی در کنکور
بالا بردن مهارت های تست زنی در کنکور

در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها مهمترین چیزی که باید به آن مسلط بود، تست زدن در کنکور است. برخی از داوطلبان متأسفانه به اشتباه تست زدن در کنکور را مقوله جدایی از مطالعه دروس می دانند که این یک تفکر اشتباه است در اصل تست زنی یکی از مهمترین بخش های مطالعه دروس می باشد.

به دلیل محدودیت زمانی و میزان کم وقت برای پاسخ گویی به سوالات کنکور شما باید بتوانید که در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین پاسخ لازم را به سوالات تستی بدهید. باید بدانید که شما نمی توانید در بازه بعد از عید به سراغ روش های تست زنی بروید و باید این پروسه را زودتر شروع نمایید.

روش های بهبود تست زنی

به طور کلی سه روش تست زنی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کافی را ببرید:

تست زنی از نوع آموزشی یا تمرینی:

یکی از بهترین روش هایی که می تواند در برهه های منتهی به آزمون سراسری به شما کمک کند روش تست زنی از نوع آموزشی یا تمرینی است. روش کار بدین صورت است که پس از مطالعه هر درس تست های مرتبط با آن را پاسخ دهید. در این روش نیازی به تعیین مدت زمان مشخصی نیست و در اصل قصد و نیت اصلی این است که شما با تست های مختلفی آشنا شوید. بهترین گزینه برای این کار سوالات آزمون های قبلی می باشد

تست زنی از نوع آزمونی:

این روش همان روشی است که دانش آموزان برای محک زدن تست هایی را طرح می کنند و به آنها پاسخ می دهند. برای این روش تست هایی را انتخاب کنید که به آنها پاسخ اشتباه دادید یا آنها را بدون جواب گذاشته اید.

تست زنی از نوع جمع بندی

برای آن که بتوانید دانسته های خود را محک بزنید و به یک جمع بندی کلی برسید و بتوانید نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید. برای طرح سوالات این جمع بندی به سراغ بخش های نکته دار، سوالات پاسخ نداده، را انتخاب کنید. این گونه روش تست زنی می تواند برای انتهای فصل تابستان، دی ماه و ایام نوروز و خرداد ماه گزینه مناسبی باشد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور