کد تخفیف کلاسینو

قبولی در مصاحبه فرهنگیان

نکات مهم مصاحبه فرهنگیان

قبولی در مصاحبه فرهنگیان

 

سلام دوستان ، وقت بخیر

قبولی در مصاحبه فرهنگیان انقدر هم که میگن سخت نیست فقط به شرطی که نکاتی که در این پست بهتون میگیم رو انجام بدین پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

برای قبولی در مصاحبه فرهنگیان شما باید سوالات و مواردی رو رعایت کنید که در چهار بخش براتون آوردیم که هر بخش رو بهتون میگم و سوالات مربوط به هر بخش رو بهتون توضیح میدم.

۱-دلایل انتخاب شغل معلمی:سوالاتی که می پرسن مثل اوقات فراغتتون رو چکار می کنید ، برای چی می خواهید معلم بشین ، چه کتاب ها و سایت های مفیدی رو می شناسید ، میزان مصرف اینترنتت چقدره و اینکه در مورد آخرین کتابی که مطالعه کنید با نویسنده و گاهی اوقات هم خلاصه ای از این کتاب رو ازتون می خوان توضیح بدین که باید به آن توجه کنید.در این موارد قدرت تحلیل بالا و فن بیان خیلی موثره که باید رعایت کنید.

۲-سوالات مذهبی:در این سوالات باید روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ، تعداد قنوت ، امام جمعه شهرتون رو بلد باشین و طریقه وضو و تیمم کردن و نحوه نماز خواندن رو براشون توضیح بدین.

۳-سوالات سیاسی:این سوالات شامل وظایف رهبری ، وظایف ریاست جمهوری ، وظایف شورای نگهبان یا مجلس رو شما باید بلد باشید.از شما می پرسن ضرورت ولایت فقیه چیه و شما باید براشون توضیح بدین و یکی دیگر از سوالات در مورد نماینده شهرتون است که باید تحقیق کنید و بهشون بگین که چه کسایی هستند.

۴-نحوه برخورد و آراستگی ظاهری:این مورد موارد شخضی و ظاهری که شامل نحوه ورود به مصاحبه ، برخورد اولیه و آداب معاشرت ، سلام کردن و احترام گذاشتن ، آراستگی ظاهری و لباس مناسب و توجه کنی

د که زمان خداحافظی هم نکاتی رو رعایت کنید.

 

نظرت رو در مورد این پست بهم بگو

منبع پیج کنکوری پروفسور شو

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور