کد تخفیف کلاسینو

سوالات تستی مشتق

تست مشتق با پاسخ تشریحی

دانلود مجموعه تست های ریاضی مبحث مشتق
دانلود مجموعه تست های ریاضی مبحث مشتق

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : سوالات تست مشتق | دسته بندی: سوالات تستی

تعداد صفحات: ۸۴ صفحه | فرمت : PDF | منتشر شده توسط : ایران توشه

سوالات تست مشتق با پاسخ : در این مطلب سوالات تست مشتق با جواب برای شما آماده شده است.این فایل ۸۴ صفحه می باشد.یک جزوه دیگر هم از کاربرد مشتق آماده شده است این جزوه شامل ۲۴ تست به همراه جواب می باشد.

تست مشتق با جواب:

در این پی دی اف ۱۸۰ سوال تست مشتق با پاسخ تشریحی برای شما قرار داده شده است.این فایل به صورت چاپی می باشد.

پیشنهاد میکنیم از مطلب گام به گام حسابان دوازدهم و همچنین از مطلب گام به گام ریاضی دوازدهم دیدن فرمایید.

مشخصات:

  • حجم :۹ مگابایت
  • فرمت: PDF پی دی اف
  • تعداد صفحات: ۸۴ صفحه
  • سوالات تست مشتق + پاسخ

دانلود سوالات تستی مشتق:

 

روش مطالعه مشتق:

برای یادگرفتن این مبحث کتاب ریاضی سال چهارم را بخوانید و مسائلی که به آن مربوط است را حل کنید و بعد در مرحله تثبیت برای آشنایی بهتر و تثبیت شدن مطالب از کتاب دو سالانه آن مسائل را حل کنید و بعد از آن سراغ کتاب آبی بروید و خلاصه ای از نکته ها را بخوانید و بعد سوال هایی که در کنکور هستند را حل نمایید.بهتر است که به مطالبی که در کتاب درسی وجود دارد توجه نمایید و همه تمرین های آن را حل کنید.سوالاتی هستند که در کتاب و پرتکرار می باشند آن ها را حل کنید.بهتر است اگر تستی را خوب نفهمیدید آن را علامت بزنید و بعد از اینکه سوالات را حل کردید دوباره تست هایی را که علامت زدید را تجزیه تحلیل کنید تا بتوانید در این بحث به تسلط کافی برسید.مشتق یکی از مباحثی می باشد که اهمیت دارد و باید دقیق آن رامطالعه کنید.

بهتر است برای خواندن این مبحث کتاب درسی شما در اولویت باشد و همه فرمول هایی که در بخش مشتق هستند را تحلیل نمایید و بعد تمریناتی که در کتاب هستند را کامل حل کنید برای درک کردن بهتر مطالب از جزوه های کمک آموزشی استفاده نمایید و برای تثبیت شدن مفاهیم چند تست یا تمرین را حل کنید و هدف باید یادگیری تست های پیچیده از کتاب می باشد.

می توانید از کتاب های سبز آموزشی استفاده کنید بعد تمریناتی که در کتاب وجود دارد را حل کنید در هر سال ۲ تا ۳ سوال مشابه تمرینات کتاب درسی طرح می شود.پس باید از کتاب دوسالانه سوال تشریحی استفاده کنید تا مطالب در ذهن شما تثبیت گردد.

مشتق رابطه زیادی با بحث پیوستگی دارد و قبل از اینکه تمرین های این بخش را حل کنید شما باید نمونه هایی از تمرین های پیوستگی را حل نمایید قبل از اینکه به تمرینات کتاب مراجعه کنید کتاب دوسالانه قضایای ارائه شده در کتاب را که مورد استفاده هستند مطالعه نمایید و فرمول ها را یادبگیرید تا در حل کردن تمرینات مشتق دچار اشکال نشوید.

پیشنهاد می کنیم که قبل از اینکه تست بزنید متن کتاب درس را مطالعه نمایید و همه تمرینات را حل کنید تا بتوانید کامل بر موضوع تسلط داشته باشید.مشتق یک مبحث مهمی می باشد و در حل کردن مسائل ریاضی هم می توانید از آن استفاده نمایید.

 

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور