کد تخفیف کلاسینو

تست های فصل اول زیست پایه دهم + پاسخ تشریحی

تست های فصل یک زیست دهم

تست های فصل اول زیست پایه دهم + پاسخ تشریحی

تست های فصل یک زیست دهم

تست های فصل یک زیست پایه دهم

تست های فصل اول زیست پایه دهم + پاسخ تشریحی
تست های فصل اول زیست پایه دهم + پاسخ تشریحی

در این پست تست های فصل یک زیست دهم به همراه پاسخ تشریحی برای شما آماده شده است.این جزوه ۲۰ صفحه دارد و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

برای شروع مطالعه زیست شناسی باید کتاب های درسی سال های دوم ، سوم ، چهارم را که جزوه مهمترین منابع در کنکور بوده همراهتان باشد توجه داشته باشید که هر زمانی که می خواهید زیست را مطالعه کنید این کتاب ها باید همراهتان باشد تا وقتی که به موضوعات مشترک در کتاب ها رسیدید آن ها را با هم ترکیب نمایید.پس از کتاب درسی شما احتیاج به جزوه یا کتاب کمک آموزشی خواهید داشت کتاب آموزشی باید مباحث را تنها به شما آموزش داده و نکته هایی که در زمان مطالعه از چشم شما دور ماند نشانتان بدهد.

در درس زیست تک تک کلمه ها کتاب درسی دارای اهمیت بوده و روی هر کدام از آن ها تمرکز داشته باشید و تلاش کنید که تا جایی که امکان دارد آن ها را پیش خودتان تجزیه و تحلیل نمایید.اولین شرط شما این باشد که به صورت کلمه به کلمه کتاب را حفظ کنید.شما باید به عنوان یک دانش آموز تجربی که می خواهید این درس را بالا بزنید باید تا جایی که می توانید آن را تکرار و مرور کنید تا بتوانید آن صفحه را بازگو نمایید.

بعد از اینکه تمام تلاش خود را برای درک عمیق و حفظ کردن موضوع کردید به سراغ کمک آموزشی رفته و نکته هایی را کمتر به آن توجه داشته اید را مد نظر قرار بدهید و از آن ها نت برداری کنید.

دانلود تست های فصل اول زیست پایه دهم + پاسخ تشریحی

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور