کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

آمادگی در ماه های پایانی برای کنکور

تغییر شرایط در ماه های پایانی کنکور

آمادگی در ماه های پایانی برای کنکور

تغییر شرایط در ماه های پایانی کنکور

چگونه می توان در ماه های پایانی شرایط را تغییر داد

آمادگی در ماه های پایانی برای کنکور
آمادگی در ماه های پایانی برای کنکور

اگر شما هم تا ماه های آخر کنکور خودتان را برای این آزمون آماده نکرده اید و قصد دارید در ماه های پایانی شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید، حتماً این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

استفاده بهینه از زمان

زمان بندی مناسب
زمان بندی مناسب

باید بدانید که افراد زیادی نیستند که در ماه های پایانی به یک باره و با رعایت کردن قوانین کنکور شرایط را به نفع خود تغییر می دهند و در کمال ناباوری نتایج خوبی را دریافت می کنند. افرادی هستند که فکر می کنند، که می توانند به مانند بازی فوتبال در دقایق پایانی نتیجه کار را تغییر داده و شرایط را به نفع خود تغییر دهند. باید بدانید تنها افرادی می توانند این کار را انجام دهند که دارای باور قوی هستند و برای آنها غیرممکن وجود ندارد.

توجه به دروس عمومی

بیشتر داوطلبان تمام تمرکز خود را برای دروس تخصصی رشته خود می گذارند و چندان توجهی به دروس عمومی ندارند. دروس عمومی به دلیل فرار بودن باید حتماً در ماه های پایانی دوباره مرور شوند. اگر در ماه های پایانی هستید، سعی کنید درس های عمومی خود را در اولویت بیشتری قرار دهید. اگر شما بتوانید در چند درس عمومی به صد درصد سوالات مطرح شده پاسخ دهید می توانید در خیلی از رشته های خوب و دانشگاه های خوب کشور پذیرفته شوید.

مدرسه مجازی آی نو

استفاده از یک نوع جزوات درسی

استفاده از یک نوع جزوه
استفاده از یک نوع جزوه

خیلی از داوطلبان به دلیل استرسی که به آنها در ماه های پایانی به آنها وارد می شود جزوات و کتب آموزشی زیادی را تهیه می کنند، اما تنها استفاده آنها پر کردن قفسه کتاب های درسی است. گذشته از آن شما که در ماه های پایانی و نزدیک به زمان کنکور هستید و دیگر وقت استفاده از کتب و جزوات متعدد را ندارید و بهتر است از جزواتی که در حال حاضر دارید گلیچینی برای هر درس تهیه کنید و از آنها استفاده کنید. تحت هیچ شرایطی جزوه و کتاب های آموزشی جدیدی تهیه نکنید چون قطعاً زمان مطالعه آن را نخواهید داشت.

قدر لحظات را بدانید

قطعاً کسی در این مدت زمان کوتاه می تواند به موفقیت برسد که از لحظه لحظه فرصتی که برای آن مانده بهره کافی را ببرد. به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً زمان هایی را که به مطالعه درس اختصاص می دهید را یادداشت کنید تا زمان های مرده خود را پیدا کنید.

برنامه ریزی را فراموش نکنید

برنامه ریزی در کنکور
برنامه ریزی در کنکور

مهمترین عامل موفقیت در هر مسئله ای داشتن برنامه ریزی و نقشه راه می باشد. استفاده از برنامه می تواند استرس شما را کاهش دهد. برای زمان باقی مانده خود برنامه ریزی کنید و براساس آن پیش روید.

سعی کن فکرت را آزاد کنی

آزاد کردن فکر و ذهن
آزاد کردن فکر و ذهن

تمام فکر و ذکر خودت را معطوف به نتیجه کنکور نکنید، ورود به دانشگاه تنها اصل زندگی کردن نیست. حتی اگر نتوانستید موفق به ورود به دانشگاه نشدید هیج مشکلی نیست و خود را دائم نگران این موضوع نکنید. به دلیل وسواس های زیادی که در این زمینه وجود دارد آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها تبدیل به غولی شده که همیشه استرس برخورد با آن را داریم.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور