کد تخفیف کلاسینو

گام به گام فارسی دوازدهم

فارسی دوازدهم با جواب

گام به گام فارسی دوازدهم

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : گام به گام فارسی دوازدهم | دسته بندی: گام به گام

تعداد صفحات: ۱۵۴ صفحه | حجم: ۲۰ مگابایت| منتشر شده توسط : ایران توشه

پاسخ کتاب فارسی دوازدهم : سلام و عرض ادب خدمت تمامی دانش آموزان پایه دوازدهم در هر سه رشته تجربی ، انسانی و ریاضی؛ در این پست  فایل گام به گام کامل فارسی دوازدهم را قرار داده ایم.
این گام به گام ۱۴۴ صفحه دارد و شامل بررسی خط به خط شعر و غزل کتاب فارسی دوازدهم می باشد.

در فایل دوم معنی شعر و کارگاه پژوهی درس ۱۸ در ده صفحه برای دانلود قرار دادیم این فایل آپدیت جدید است امیدواریم برایتان مفید باشد.

پیشنهاد میکنیم از مطلب جزوه کامل فارسی دوازدهم و همچنین از لغات ایهام دار فارسی دیدن فرمایید. 🌹

معنی شعر فارسی دوازدهم:

در این فایل معنی تمامی شعر های کتاب فارسی دوازدهم آورده شده است، علاوه بر آن برای هر بیت از اشعار تمامی آرایه های ادبی اعم از قلمرو زبانی ، قلمرو ادبی ، قلمرو  فکری را مشخص کرده است.گام به گام فارسی دوازدهم تجربی ، گام به گام فارسی دوازدهم انسانی

دانلود درسنامه فارسی دوازدهم:

 

 

روش مطالعه درس ادبیات:

منبع اصلی برای مطالعه این درس خود کتاب است کتاب را ببینید و معنی شعرها و کلمه های داخل اشعار را می توانید از ادبیات گاج سبر مطالعه کنید و آن ها را حفظ کنید.بهتر است که نثرها و اشعار را با کلمات یاد بگیرید.به این معنی که آن ها را کلمه به کلمه مطالعه کنید تا زمانی که درون شعر کلماتی به شما داده شود و زیر آن ها خط کشیدند بتوانید آن ها را معنی کنید.هر چیزی که مطالعه می کنید لغت های آن را هم حفظ کنید.در قسمت آخر کتاب هم بعضی لغت ها آورده شده که چون برای سال های گذشته هستند از آن قسمت هم در کنکور و امتحان نهایی سوال می آید.پس آن بخش را با دقت مطالعه نمایید.

خود آزمایی فارسی دوازدهم 

بخش خود آزمایشی زیاد سخت نیست بخش هایی که می گوید مثلا فلان کتاب را بخوان توی آن فلان چیز است در امتحان نهایی نمی آید می توانید خودآزمایی را هم از روی محوری مطالعه کنید.

دانش های ادبی فارسی دوازدهم 

منظور از دانش های ادبی بخش های کوچکی هستند که در بالای درس ها می آید و صفحه هایی که معمولا قبل از یک فصل در وصف آن می آید مثل ادبیات حماسی و…..

توجه کنید که روش مطالعه کردن این بخش با کنکور تفاوت دارد در کنکور تنها اسم کتاب و نویسنده ها را باید بخوانید ولی در این بخش باید همه جزئیات را حفظ کنید.برای خط به خط کتاب هم سوال طراحی کنید و کلمه های کلیدی را هم بولد کنید و یاد بگیرید امکان دارد که سوال از قرابت و آرایه هم بیاید که آسان هستند.

درک مطلب فارسی دوازدهم

اگر معنی شعر ها و نثرها را خوب یاد بگیرید حتما این بخش را هم متوجه خواهید شد نگران چیزی نباشید آسان هستند تنها به عبارت های کنایی مربوط هستند.شعرها را مفهومی مطالعه کنید و حفظشان کنید.بیشتر از قسمت عبارت کنایی و استعاره ها سوال می آید که مرتبط با آرایه های ادبی هستند.

دونمره حفظ شعر را از دست ندهید به روش حفظ کردن شعر هم دقت داشته باشید.مصراع اول را یخوانید بعد به سراغ مصراع دوم بروید بعد همه بیت را بخوانید یعنی هم مصراع اول و هم مصراع دوم را مطالعه کنید.بعد به سراغ بیت بعدی بروید به این صورت تا آخر همه شعر ها را حفظ کنید.

tinyurl

bit.ly

 

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور