کد تخفیف کلاسینو

چه کاری در جزیره کیش انجام دهید

چه کاری در جزیره کیش انجام دهید

این که آیا شما یک غواص غواصی پرماجرا هستید و به دنبال کاوش در صخره های مرجانی خلیج فارس هستید یا به دنبال یک ساحل آفتابی گرم هستید تا در ماسه های نقره ای با تور کیش دراز بکشید ، از بوی نمک لذت ببرید و کتاب خود را بخوانید. جزیره منطقه آزاد تجاری کیش همه چیز را برای شما فراهم می کند. کیش یکی از جزایر کوچک در خلیج فارس و یکی از زیباترین جزایر مرجانی در جهان است.

جذابیت اصلی این جزیره درسواحل زرق و برق دار آن است. اگرچه کیش جزیره بزرگی نیست (۹۱ کیلومتر مربع) بیشتر منطقه آن توسط سواحل زیبا پوشانده شده است و شما می توانید در آب های جواهر مانند و آبی خلیج به شنا بروید. صخره های مرجانی در بستر دریا آب را تصفیه می کنند و آن را به صورت کریستالی شفاف نشان می دهند تا بتوانید دنیای زیر آب را ببینید و حتی از آرامش ساحلی آن لذت ببرید.

تور کیش و بازدید از میزاث فرهنگی:

حتی در لوکس ترین جزیره ایران می توانید از بازدید از میراث فرهنگی با قدمت بیش از دو هزاره لذت ببرید. جزیره کیش از زمان امپراطوری هخامنشی توسط ایرانیان وجود داشته و از نظر زیبایی نیز از نظر تاریخی بسیار غنی است.

 

شهر کاریز کیش باقیمانده از قنات باستانی (قنات) است که برای بازدید مردم به یک شهر و موزه زیرزمینی تبدیل شده است.

تور کیش ارزان و جزیره کیش یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در بین ایرانیان و به ویژه نسل های جوان است. مراکز خرید زیبا ، رستوران ها ، فعالیت های آبی و سواحل یک موقعیت عالی برای استراحت و حسی رمانتیک را در افراد ایجاد می کند.

به گزارش سفر باتو ، یکی از دلایل این شهرت زیاد این است که این جزیره در طول زمستان گرم و دلپذیر است. هنگامی که سایر مناطق ایران سرد و پوشیده از برف است ، می توانید انگشتان پا را در ماسه های سفید گرم در ساحل و جت اسکی روی آب فیروزه خلیج فارس قرار دهید.

تور کیش و مقاصد اقتصادی:

کیش یک منطقه تجارت آزاد است که پانزده درصد از کل واردات به ایران از طریق این منطقه انجام می شود به علاوه دارای انگیزه های سرمایه گذاری زیادی است. شما می توانید یک پرواز کوتاه یا یک سفر دریایی را از تمام کشورهایی که در حاشیه خلیج فارس با جزیره هم مرز هستند انجام دهید. توریست ها بدون توجه به ملیت خود ، نیاز به ویزا ندارند و در هر زمانی می توانند وارد این جزیره شوند.

 

زیبایی های کیش:

فراموش نکنید هنگامی که آسمان غروب آفتاب به رنگ نارنجی و بنفش بر روی پس زمینه خود دارد می توانیذ از خود سلفی بگیرید ، سلفی خود را با کشتی یونانی بگیرید ، این عاشقانه ترین و آرام ترین عکس از سفر شما به ایران خواهد بود. اگر به پیاده روی در ساحل غربی جزیره بروید ، کشتی رها شده ای را مشاهده می کنید که در آب نشسته است. پنجاه سال پیش ، این کشتی متعلق به یونان ، خیلی نزدیک به ساحل نزدیک شد که در گل گیر افتاده بود و از آن زمان تا کنون همچنان در این مکان قرار دارد.

اقامت در هتل های کیش:

تصور کنید که در هتلی مانند کاخ های ایثارگران ارقامینا با سربازان پارسی و مجسمه های سنگی نیمه مردانه اقامت داشته باشید و ستون های بلند و زیبا با تزئینات پیچیده در اطراف شما و یک منظره گرمسیری از اتاق شما سفر شما را حتی زیباتر و راحت تر خواهد کرد.

اگر بیشتر اهل هتل دریایی هستید می توانید هتل ترنج را انتخاب کنید. هتل دریایی ترنج اولین هتل در ایران است که دارای ویلا های زیر آب است و طرحی زیبا از یک هتل را روی خلیج نشان می دهد و کفهای شیشه ای برای مشاهده زندگی دریایی رنگارنگ که شما در خلیج فارس مشاهده خواهید کرد. در این هتل پنج ستاره شما هر روز با منظره پانوراما از غروب خورشید و طلوع خورشید از دریا ، اقامتی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

جذابیت های دیگر جزیره کیش:

کیش به عنوان یک منطقه آزاد از رویدادهای شبانه متنوعی برخوردار است. بعد از غروب آفتاب ، موسیقی زنده و جشنواره های مختلفی در رستوران ها برگزار می شود. پارک دلفین یکی از مکان هایی است که می توانید در شب از آن لذت ببرید. نمایش دلفین ها در پارک دلفین جالب است. این پارک شامل یک باغ پرنده شامل بیش از ۵۷ گونه پرنده ، یک آکواریوم بزرگ است که حیوانات دریایی مانند دلفین ها ، شیرهای دریایی و نهنگ های سفید را به نمایش می گذارد .

نمایش سیرک و نمایش دلفین ها. دلفین ها در دلفیناریوم نمایش های مفرح شبیه سیرک را بازی می کنند که ارزش تماشای آنها بسیار زیاد است و  به خصوص با خانواده خاطراتی زیبا را برای شما می سازد. برخی کشتی ها به عنوان رستوران های متحرک با اجرای موسیقی زنده و صرف شام در آب های خلیج فارس از میهمانان استقبال می کنند. قبل از آن نیز می توانید از بولینگ در نزدیکی اسکله لذت ببرید. علاوه بر این ، شما می توانید از تماشای منظره شگفت انگیز ساحلی در شب ، دوچرخه سواری یا اسکیت لذت ببرید. گاهی اوقات کنسرت یا برنامه های سرگرم کننده زنده توسط هنرمندان مشهور یا ماهر در هتل های برجسته از نیمه شب تا طلوع آفتاب برگزار می شود.

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور