کد تخفیف کلاسینو

در مورد گنتینگ هایلند مالزی چه می دانید؟

 

در مورد گنتینگ هایلند مالزی چه می دانید؟

زمانی که نام تور مالزی را می شنوید ناخودآگاه به یاد بهشت روز زمین خواهید افتاد. شبه جزیره ی مالزی به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مناسب و مناطق گردشگری و تفریحی بسیار زیبا ، بسیار قابل توجه میباشد. این شبه جزیره هر ساله شاهد توریست های بسیاری از سراسر جهان می باشد. به راحتی می توان گفت در این جزیره در کل فصول سال توریست هایی برای اوقات فراغت و گردشگری حضور دارند. شما می توانید با سفر به مالزی از بکرترین نقاط روی زمین دیدن کنید و لذت ببرید.

 

پایتخت رسمی شبه جزیره ی مالزی کوالالامپور می باشد که بسیار خاص و زیبا است. این شهر سالانه بسیاری از مهاجران را در دل خود جای می دهد. در این شهر شما شاهد هتل های بسیار برجسته و شیکی خواهید بود که در سراسر شهر پذیرای میهمانان از کل دنیا خواهند بود. قیمت های مناسب ، غذاهای دلپذیر و مکان های استراحت بسیار راحت در کنار مراکز تفریحی و گردشگری ، این شهر را بسیار خاص جلوه می دهد. به گونه ای که بسیاری از مردم از این شهر دیدن کرده اند و همواره در پی سفر های دوباره به این شهر می باشند. مردم این شهر اغلب دارای دین اسلام هستند البته ناگفته نماند که دین ها در این شهر بسیار متنوع می باشند . اقشار جمعیت در این شهر بیشتر مسلمانان هندی و مالزیایی می باشند. اما وجود برخی از چینی ها و هندی ها با دین مسیحیت در این شهر غیر قابل انکار می باشد.زبان اصلی مردم این شهر مالایی است اما اغلب مردم در این شهر به زبان انگلیسی تسلط مناسبی دارند به صورتی که نام دوم زبان این شهر انگلیسی است . این موضوع به این دلیل می باشد که با وجود توریست های فراوانی که در طی سال به این منطقه می آیند تسلط به زبان انگلیسی کاملا عادی خواهد بود. کوالالامپور دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 

 

در تور مالزی ارزان یکی از خارق العاده ترین جاذبه ها در کوالالامپور برج های دوقلوی پتروناس می باشد که به گفته ی دولت مالزی نمادی از پیشرفت اقتصادی این کشور به حساب می آیند. این برج ها جز بلندترین آسمانخراش های موجود در جهان می باشند. هر کدام از این برج ها دارای ۸۸ طبقه می باشند که با در نظر گرفتن آنتن موجود در بالای هر برج به اندازه ای برابر با ۱۷۵ متر از سطح زمین فاصله دارند. این دو برج در طبقه فوقانی به وسیله ی یک مرکز خرید بسیار بزرگ به یکدیگر متصل شده اند. اما نقطه ی اتصال آن دو فقط در این منطقه نیست بلکه این دو برج در طبقه های ۴۱ و ۴۲ توسط یک پل بسیار با عظمت به یکدیگر متصل شده اند . که نه تنها باعث زیبایی بیش از اندازه ی این برج ها شده است بلکه نشان دهنده ی قدرت معماری برجسته در این برج ها می باشد. در هر کدام از این برج ها ۳۹ عدد آسانسور در حال فعالیت می باشند که جمعا آسانسور های به کار رفته در این برج ها ۷۸ تا می باشد که رقم قابل توجهی است.

 

مسجد جامع کوالالامپور

به گزارش سفر باتو ، این مسجد که در محل تلاقی دو رود در محله تون پرئا تاسیس شده است . قبل از تاسیس مسجد نگارا , این مسجد به عنوان بزرگترین مسجد و اصلی ترین مسجد در کوالالامپور قلمداد می شد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مسجد نوع معماری آن می باشد که برگرفته از معماری های مراکشی و مغولی می باشد که البته در برخی از جاها از طرح های اسپانیایی نیز استفاده شده است ، که ترکیب این نمونه از طرح ها باعث جذابیت در نمای این مسجد شده است. در زمان هایی که هنوز در این مرکز مسجدی ساخته نشده بود مردم مالایی از این محل به عنوان قبرستان خود استفاده می کردند.این مسجد یکی از کهن ترین و قدیمی ترین مساجد در کوالالامپور به شمار می آید.

 

گنتینگ هایلند در کوالالامپور :

این مرکز اقامتگاهی توسط شرکت گنتینگ در منطقه ای از رشته کوه تیتی وانگ سا تاسیس شده است که به دلیل جذابیت های فراوان و ویژگی های برجسته همیشه از مهمانان زیادی برخوردار می باشد . اگر قصد رفتن به این مکان را دارید باید از تله کابین مخصوص در آنجا استفاده نمایید که در نوع خود بسیار بی نظیر می باشد. این تله کابین حدود ۳۸/۳ کیلومتر طول را دارای می باشد .این تله کابین به عنوان سریعترین ها در نوع خود می باشد . این اقامتگاه به دلیل دارا بودن پارک های بسیار زیبا به صورت سر باز و سربسته ، اتاق ها و هتل های بسیار شیک و راحت برای استراحت ، استخر ها و نیز منظره های بسیار دلنشین از فضای مابین کوه ها خاطره ای بسیار جذاب را در ذهن شما از سفر به مالزی به جا خواهند گذاشت .

 

 

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور