کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوال درس شیمی نوبت اول

نمونه سوال درس شیمی نوبت اول

دانلود نمونه سوال درس شیمی نوبت اول

دانلود نمونه سوال درس شیمی نوبت اول

نمونه سوال درس شیمی نوبت اول

دانلود نمونه سوال درس شیمی نوبت اول
دانلود نمونه سوال درس شیمی نوبت اول

در این پست نمونه سوالات شیمی دوازدهم نوبت اول برای شما گردآوری شده است و شامل دو نمونه سوال برای دی ماه می باشد.

در سوال های نوبت اول شما از این درس دو فصل اول سوال می آید که از فصل مولکول ها ۱۱٫۵ نمره می اید و از فصل آسایش و رفاه در سایه الکتروشیمی هم ۸٫۵ نمره در امتحان می آید توجه کنید که بارم بندی امتحان اصلی تنها نیم نمره تفاوت دارد.تفکر نقاد و در میان تارنما ها جز ارزشیابی حساب نمی شود.در صورت سوال اگر داده های حافظه محور و مورد احتیاج شما ارائه شد احتیاجی به حفظ کردن فرمول ها یا ساختارهای پیچیده را ندارید.با حل کردن این نمونه سوال متوجه می شوید که ساختارهای متفاوت در کتاب درس سوال می آید.

در امتحان احتیاجی به حفظ کردن جدول تناوبی ندارید چون پیوست کردن جدول در آزمون لازم است.رسم کردن آرایش الکترونی تا عنصر شماره ۳۶ جدول مجاز می باشد و بیشتر از آن سوال برای شما نمی آید.

برای آماده شدن در امتحان زمان مناسبی در نظر گرفته شود و مقداری سوالات حل شده را تهیه نمایید و آن ها را مرور کنید بعد به وسیله آن ها مسائلی که مشابه هستند را چک کنید و برای هر یک از آن ها راه حل درستی را طراحی نمایید اگر نیاز بود فرمول یا معادله ای که به مسائل مربوط است را از کتاب پیدا کنید.

مطالعه فعال داشته باشید و دنبال ایده هایی برای یادگیری بهتر باشید و از کارهایی که باعث می شود ذهن شما غیر فعال شود دوری کنید به طور مثال از ماژیک برای مشخص کردن متن استفاده نکنید و به جای آن خلاصه نویسی کنید و از ایده های کلیدی که در حاشیه هستند استفاده نمایید.

زمانی که مطالعه می کنید امکان دارد سوالاتی برای شما پیش بیاید آن ها را در برگه بنویسید و تلاش کنید پاسخ آن ها را پیدا کنید و یا از معلم خود سوال کنید و هیچ وقت تا شب امتحان صبر نکنید چون شب امتحان زمان خوبی برای کشف کردن مطالب و پیدا کردن راه حل های آن نمی باشد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور