کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم

نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم

دانلود نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم

دانلود نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم

نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم

دانلود نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم
دانلود نمونه سوالات مطالعات اجتماعی پایه هشتم

در این پست نمونه سوالات مطالعات اجتماعی هشتم برای شما گردآوری شده است.این نمونه سوالات ۱۲ تا می باشد و شما می توانید آن ها را از ایران توشه دانلود کنید.

چند روش برای افزایش اثربخشی مطالعه:

۱-یاددشت های خودتان را چندین بار مطالعه نکنید:

طبق تحقیقات خیلی از دانش آموزان در هنگام مطالعه یادداشت های خود را چندین بار مطالعه می کنند و این روش را در اولویت کارهای خود قرار می دهند.نتیجه این تحقیق نشان می دهد که این روش برای یادگیری در طولانی مدت مناسب نمی باشد شما برای بار اول که آن را می خوانید مفاهیم زیادی را خارج می کنید و برای بار دوم به ذهنیت اینکه آن را بلدید مطالعه می کنید و به همین دلیل پردازش اطلاعات عمیق انجام نمی شود.

۲-سوالات زیادی از خودتان بپرسید:

می توانید از سوال هایی که در آخر فصل کتاب طراحی شده استفاده کنید و از خودتان آزمون بگیرید.مرور کردن به این روش چیزی است که یادگیری شما را بهتر خواهد کرد حتی زمانی که پاسخ را درست نمی دهید هم شناخت دقیق به آنچه نمی دانید پیدا خواهید کرد و میفهمید که به کدام قسمت باید برگردید و آن را دوباره مطالعه کنید علاوه بر این طرح کردن سوال شما را به درک کردن عمیق تر کمک می کند زمانی که سوال می پرسید مجبور هستید توضیح دهید و همین روش باعث می شود درک عمیقی از موضوع را بدست آورید و باعث می شود دیرتر آن را فراموش کنید.

۳-مرتبط کردن اطلاعات جدید با مفروضات قبلی

روش دیگر این است که زمانی که مطالب را می خوانید مطالب کلیدی را با چیزی که از گذشته می دانید ربط دهید و برای اینکه اطلاعات جدید را یاد بگیرید آن ها را اطلاعات قبل پیوند کنید.

۴-به تصویر کشیدن اطلاعات

یک روش دیگر در این باره ساختن نمودار ، جدول و مدل های بصری می باشد.هر چیزی را که سبب یادگیری فعال می شود و باعث فهم عمیق می شود در یادگیری موثر می باشد.این به این معنی است که زمانی که مطالعه می کنید باید تمرکز و حضور ذهن بالا و فعالی را در زمان مطالعه داشته باشید.

۵-استفاده کردن از فلش کارت

فلش کارت وسیله ای است که شما می توانید برای مطالعه مکرر از آن استفاده کنید.کارت های صحیح و مرور کردن آن ها در یادگیری شما موثر می باشد ممکن است فکر کنید که فقط کارت های نادرست را مطالعه کنید ولی مطالعه کردن دوباره کارت های صحیح هم به همان اندازه اهمیت دارد ولی باید حضور ذهن کافی داشته باشید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور