کد تخفیف کلاسینو

جزوه کامل درس ادبیات نهم

جزوه فارسی نهم

 

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : جزوه کامل درس ادبیات نهم | دسته بندی: جزوه درسی

تعداد صفحات: ۱۲۰ صفحه | فرمت : PDF | منتشر شده توسط : ایران توشه

جزوه فارسی نهم : در این پست جزوه فارسی نهم را برای شما آماده کرده ایم.این جزوه ۱۲۰ صفحه دارد و به صورت چاپی می باشد.

جزوه ادبیات نهم:

دراین جزوه نکته های درس ادبیات پایه نهم از اول تا آخر کتاب به صورت چاپی و کامل برای شما قرار داده شده است.این جزوه را می توانید از جعبه دانلود دریافت کنید.

پیشنهاد میکنیم از مطلب گام به گام ادبیات نهمو همچنین از مطلب نمونه سوالات فارسی نهم دیدن فرمایید.

مشخصات:

  • حجم :۱۳ مگابایت
  • فرمت: PDF پی دی اف
  • تعداد صفحات: ۱۲۱ صفحه
  • جزوه درس ادبیات پایه نهم

دانلود جزوه ادبیات نهم:

 

روش مطالعه درس ادبیات:

این درس یکی از درس هایی می باشد که شما از اول ابتدایی تا آخر متوسطه با آن همراه هستید خیلی ها فکر میکنند که این درس حفظی است ولی شما باید مفهومی این درس را یاد بگیرید و شما باید روش آن را یاد بگیرید در این پست نکاتی به شما می گوییم که می تواند در یادگیری این درس به شما کمک کند.این درس قسمت های مختلفی دارد و شما باید روش مطالعه آن ها را یاد بگیرید.

درس قسمت تاریخ ادبیات شما با نویسندگان ، شاعران و همه افراد بزرگ که در ادبیات حضور داشته اند را یاد می گیرید و مطالبی درباره زندگی آن ها مطالعه می کنید برای مطالعه به نکته های زیر توجه داشته باشید.در قدم اول سعی کنید یک مطالعه کلی روی مطالب داشته باشید نکته های مهم را زیرشان خط کشیده و نت برداری کنید تا آن ها را بعدا مطالعه کنید برای به خاطر سپاری مطالب با آنها شوخی کنید قرن ها را هم به وسیله حروف الفبا مرتب کنید.

برای مطالعه لغات زیر آن ها خط بکشید و برای خودتان ایجاد سوال کنید تا در زمان یادگرفتن درس دقت بیشتری داشته باشید و ذهن شما درگیر لغت های جدید شود.کلمه هایی که متضاد و مترادف هستند را در گوشه کتاب بنویسید.کلمه ها را در داخل جمله باید یاد بگیرید چون در حافظه شما می ماند.

متن ادبی یا شعر را برای یاد گرفتن مفهومش یک بار مطالعه کنید بعد از آن معنی عبارت های که نامفهوم هستند را در متن ترجمه کنید تعدادی از کلمه ها الان کاربردی نیستند برای آنها معادل امروزی پیدا کنید مطابق قواعد زبان فارسی آنها را مرتب کنید.

برای مطالعه کردن آرایه ادبی در قسمتی که در کتاب گفته شده آن را کامل مطالعه کنید مثال هایی که در کتاب وجود دارد را با دقت مطالعه کنید.برای مطالعه املا به شکل نوشتن کلمه ها دقت داشته باشید از روی کلمه ها املا بنویسید لغت ها را در جمله به کار ببرید همه عبارت های درس را از نظر املا مورد بررسی قرار دهید.

برای مطالعه دستور زبان مباحث جدید را یاد بگیرید و آن ها را حفظ نکنید به مثالهایی که در کتاب وجود دارد توجه کنید نکته های دستوری را از کتاب خارج کنید.برای حفظ شعر هم آن ها را به قطعه های کوچک تقسیم بندی کنید برای یاد گیری بهتر می توانید مثل آواز و ریتم دار آن ها را بخوانید.

 

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور