کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

جزوه ریاضی نهم

بهترین جزوه ریاضی کلاس نهم

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه ریاضی پایه نهم از ابتدا تا انتهای کتاب برای شما گردآوری شده است.این جزوه 31 صفحه دارد و شامل درسنامه ریاضی نهم به صورت بررسی نکات کلیدی و طرح انواع مثال و سوالات مختلف می باشد.

جزوه ریاضی نهم

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : جزوه ریاضی نهم | دسته بندی: جزوه درسی

تعداد صفحات: ۱۱۷ صفحه | فرمت : PDF | منتشر شده توسط : ایران توشه

جزوه درس ریاضی نهم : در این پست جزوه ریاضی پایه نهم را برای شما آماده کرده ایم.این جزوه شامل تمام فصل های کتاب از اول تا آخر است.

دانلود رایگان جزوه ریاضی نهم :

این جزوه برای آشنایی بیشتر شما به مباحث ریاضی نهم به همراه حل تمرینات مختلف آماده شده است.این جزوه مکمل کتاب درسی می باشد و برای بالا بردن تسلط خود می توانید از این کتاب استفاده نمایید.این کتاب ۸ فصل دارد و در این جزوه تمام این هشت فصل را قرار داده ایم.

مدرسه مجازی آی نو

پیشنهاد میکنیم از مطلب گام به گام ریاضی نهمو همچنین از مطلب نمونه سوالات ریاضی نهم دیدن فرمایید.

مشخصات:

  • حجم :۷ مگابایت
  • فرمت: PDF پی دی اف
  • تعداد صفحات: ۱۱۷ صفحه
  • جزوه کامل ریاضی نهم

دانلود جزوه ریاضی نهم:

 

روش مطالعه ریاضی نهم:

اگر می خواهید که این درس را خوب بیاموزید باید به صورت منظم در کلاس حاضر شوید و تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.تنها حضور جسمی مهم نیست بلکه باید به مطالب خوب گوش بدهید و تلاش کنید که جزوه خوبی نوشته ولی زیادی درگیر جزوه نشوید به گونه ای که اصل مطلب از دست شما خارج شود.سرعت خود را افزایش داده و هم گوش بدهید و هم نت برداری کنید.اگر سوالی در ذهن شما آمد آن را برطرف کرده تا در امتحان برای شما مشکل ساز نشود.سوال های را یادداشت کرده تا بعدا جواب آن ها را پیدا کنید.برای آموختن ریاضی نهم و کلا درس ریاضی بهتر است در طول سال مطالعه داشته باشید.حل مسائل و مطالعه کتاب را فراموش نکنید.اگر نیاز بود می توانید از کلاس های خصوصی هم استفاده کنید.

برای موفق شدن در این درس برنامه ریزی کنید و اگر برنامه اجرایی نشد مشکلی نیست آن را اصلاح کرده و دوباره به برنامه خودتان بازگردید.اگر در برنامه ریزی مشکل دارید می توانید از مشاور مشورت بگیرید و یا مقاله هایی را در این خصوص مطالعه کنید.اگر عملکرد خوبی داشته باشید می توانید نمره بیست هم در این درس بگیرید.کتاب درسی را خوب مطالعه کرده و تمارین و مثال ها را بیاموزید.شما هر چه بیشتر تمرین حل کنید باعث یادگیری بهتر شما خواهد شد.

اگر منظم شوید و خوب زودی داشته باشید می توانید برای کلاس و بقیه درس ها هم سرحال تر شوید به همین خاطر درس را بهتر می فهمید.در زندگی تلاش شما این باشد که یک روندی برای کارهایتان در پیش بگیرید که به موفقیت نزدیک شوید.تلاش شما استفاده از همه زمان ها برای یادگیری باشد.البته تفریح هم اهمیت دارد برای آن هم برنامه ریزی کنید.

 

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

۱۲ دیدگاه

    1. فایل داخل پست به صورت کامل جمع آوری شده است
      شامل نکات و چندین فعالیت و تمرین برای هر نکته تا مطالب به صورت کامل آموزش داده شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور