کد تخفیف کلاسینو

تست های فصل اول فیزیک یازدهم الکتریسیته ساکن

دانلود تست های فصل اول فیزیک یازدهم الکتریسیته ساکن

دانلود تست های فصل اول فیزیک یازدهم الکتریسیته ساکن

تست های فصل اول فیزیک یازدهم الکتریسیته ساکن

دانلود رایگان تست های فصل اول فیزیک یازدهم الکتریسیته ساکن

سوالات تستی درس فیزیک پایه یازدهم
سوالات تستی درس فیزیک پایه یازدهم

در این پست تست های فصل اول فیزیک یازدهم الکتریسیته ساکن برای شما آماده شده است.این فایل هشت صفحه دارد و به همراه کلید پاسخ می باشد.

روش مطالعه فصل الکتریسیته ساکن با بقیه فصل ها فرق می کند توصیه ما این است که اول مباحث مختلف را به دقت مطالعه نموده و پس از ان برای هر موضوع یکی دو تست برای فهمیدن موضوع بزنید چون این مباحث به روشی بوده که حل کردن مثال ها به یادگیری شما کمک خواهد کرد بعد از آن در چند نوبت تست های هر کدام را حل کنید چون نکته مهم برای آموزش و بالا بردن مهارت در این قسمت تمرین زیاد می باشد.

به دلیل اینکه این مبحث برای تجربی ها دارای اهمیت بالایی بوده اول باید خلاصه و کتاب دبیر را بخوانند و بعد از آن تمرین های کتاب و خلاصه درس را حل کنند و به خاطر اینکه کتاب دو سالانه دارای دو صفحه زوج و فردی بوده و صفحه های زوج پاسخ تشریحی دارند توصیه ما این است که اول سوال های زوج را حل کنید تا بتوانید اشکالاتتان را برطرف کنید.

سعی کنید در کنار مطالعه کردن کتاب درسی خودتان از این فصل، کتاب سبز را هم بخوانید چون توضیحاتی که در این فصل کتاب سبز وجود دارد مکمل کتاب درسی است و علاوه بر این باید تمرین های زیادی را از این فصل حل کنید تا بتوانید به مباحث آن تسلط پیدا کنید چون مسائلی که به این فصل مربوط بوده دارای نکته های مهمی هستند.

 

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور