کد تخفیف کلاسینو

آشنایی با معابد در سفر با تورهای  تایلند

 

آشنایی با معابد در سفر با تورهای  تایلند

امکان دارد بسیاری از افرادی که همراه با تور تایلند به این کشور می روند، بر این باور باشند که تنها جاذبه دیدنی این کشور سواحل زیبای آن می باشد، در صورتی که شما باید بدانید جاذبه های دیگری هم در این کشور وجود دارد که شما گر مایل باشید می توانید از آنها بازدید نمایید. معابد تایلند از جمله بهترین جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می رود که در ادامه برخی از مهمترین معابد تایلند را معرفی می کنیم تا با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید.

معرفی معابد تایلند در تور تایلند :

همانطوری که بیان نمودیم معابد تایلند از جمله جاذبه های گردشگری در این کشور به شمار می روند که برخی از مهمترین آنها عبارت می باشد از :

 

  1. معبد بودای لمیده :

یکی از مهمترین معابدی که در شهر بانکوک قرار دارد معبد بودای لمیده می باشد که در این معبد تصاویر و مجسمه های بسیار زیادی از بودا وجود دارد، که یکی از آنها شهرت بسیاری دارد و آن هم مجسمه بودای لمیده می باشد که روی زمین قرار گرفته است. این مجسمه یکی از بزرگترین مجسمه های بودا به شمار می رود که ۴۵ متر می باشد. در واقع باید بدانید این معبد یکی از مهمترین معابد سلطنتی تایلند به شمار می رود که در نزدیکی جزیره گرند پالاس بنا شده است.

  1. معبد دوی سوتپ :

تور تایلند ارزان و این معبد در شهر چیانگ مای قرار دارد وی یک زا اصلی ترین جاذبه های این شهر به شمار می رود، نام این معبد برگرفته از نام کوهی است که معبد را بر روی آن ساخته اند. علاوه بر اینکه از این معبد به عنوان مکان مذهبی یاد می کنند باید بدانید که آن را از جمله جاذبه های تاریخی هم می شمارند، چرا که در قرن ۱۴ بنا شده است و بسیاری از مصالحی که در ساخت آن به کار رفته است قدمت زیادی دارد. در این معبد مجسمه های بودا قرار گرفته است و افراد زیادی برای عبادت به این معبد می روند.

 

  1. معبد وات چایواتانارام :

به گزارش سفر باتو ، این معبد یکی از فوق العاده ترین معابد تایلند به شمار می رود که در شهر باستانی آیوتایا قرار دارد. این معبد را برای احترا به مادر پادشاه بنا کرد اند و معماری که برای آن به کار برده اند بسیار خاص و بی نظیر می باشد. از آنجایی که این معبد را در کنار رودخانه بنا کرده اند چشم انداز بسیار زیبایی ایجاد کرده است و به شما پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود که همراه با تور می باشید حتما از این معبد بازدید نمایید. تمامی مصالحی که برای ساخت این معبد به کار رفته است خاص و بسیار زیبا می باشد و به همین دلیل این معبد را از جمله زیباترین و خاص ترین معابد تایلند می شناسند.

  1. معبد وات آرون :

وات آرون یکی دیگر از معابد تایلند به شمار می رود که آن را به نام سپیده دم می شناسند، البته به آن معبد جادویی هم می گویند. این معبد را به عنوان نماد شهر بانکوک می شناسند و شما شاید تصاویر آن را در عکس های بسیار زیادی که از تایلند وجود دارد دیده باشید. درخشش و زیبایی این معبد در هنگام شب چشمگیرتر است و به همین دلیل شما می توانید شب ها به این معبد بروید و زیبایی این معبد را از نزدیک تماشا کنید. شما اگر به شهر بانکوک رفتید باید از این معبد بسیار زیبا در کنار جاذبه های گردشگری دیگر بازدید نمایید.

 

  1. وات ماهاتات :

یکی دیگر از معابد تایلند که در پارک سوخوتای قرار دارد معبد وات ماهاتات می باشد. این معبد از جمله معابد باستانی به شمار می رود که در جذاب ترین و مهمترین نقطه پارک سوخاتای قرار گرفته است. شما زمانی که وارد این معبد شوید ۱۶۸ مجسمه را که تصاویر آنها مربوط به بودا می باشد را می توانید مشاهده کنید که آنها دستانشان به یکدیگر گره خورده است و در اطراف ورودی معبد ایستاده اند. در انتهای مسیر مجسمه بزرگتری از بودا قرار گرفته است که روی بلندی نشسته و مردم برای عبادت در اطراف این مجسمه نشسته اند و مشغول عبادت کردن می باشند.

  1. معبد بودای زمردی :

معبود بودای زمردی یکی دیگر از معابد مشهور تایلند به شمار می رود که به علت رنگ سبز آن که به زمرد شبیه است به آن معبد بودای زمردی می گویند. قدمت این مجسمه بسیار زیاد است و به قرن ۱۵ باز می گردد به همین دلیل ارزش زیادی دارد. این مجسمه را در معابد بسیار زیادی در تایلند قرار داده اند که سرانجام در سال ۱۷۸۴ آن را به بانکوک آوردند تا در این معبد از آن نگهداری کنند. بازدید از این مجسمه بودا به عنوان یکی از جاذبه های تاریخی تایلند هم به شمار می رود و برهمین اساس به شما پیشنهاد می کنیم از این مجسمه بسیار زیبا هم بازدید نمایید.

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور