کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوال ریاضی مبحث مجانب یازدهم

استاد سجادی

دانلود نمونه سوال ریاضی مبحث مجانب

این نمونه سوالات توسط استاد سجادی و ازجمند برای شما گردآوری شده است.ریاضی فرمول و روش های زیادی دارد که در ظاهر سخت هستند پس مهم است که از روش های مطالعه ای استفاده کنید که مناسب ریاضی باشد.بخش زبادی از ریاضی را باید تمرین کنید باید یاد بگیرید چطور از فرمول ها و روش ها استفاده نمایید.

مباحث ریاضی مثل زنجیره به هم متصل هستند باید مطالب قبلی را به خوبی یاد بگیرید برای مطالعه شب امتحانی هم نباشید باید در همه کلاس ها حضور داشته باشید.

چیزی را در ریاضی حفظ نکنید فرمول های زیادی وجود دارد تمرین کنید تا مسلط شوید.زمانی که به مسئله جدیدی بر می خورید از دانش قبلی خودتان استفاده کنید.اصطلاحات جدیدی که در ریاضی یاد می گیرید حتما یادداشت برداری داشته باشید.

مطلبی را که خوب یاد می گیرید خلاصه نویسی کنید برای تسلط در تست زنی ،تست زدن را تمرین کنید و آنهایی که حل نکرید حتما علامت بزنید.اول مبحثی را خوب یاد بگیرید بعد تست بزنید اولویت تست زدن هم کنکور سراسری می باشد.

به دلیل بالا بودن حجم مطالب ریاضی امکان فراموش کردن مطالب وجود دارد حتما مروری روی مطالب داشته باشید پیشنهاد ما این است سراغ تست هایی بروید که قبلا اشکال داشته اید اگر زمان هم دارید تست های جدید را هم حل کنید.

در ایران توشه بخوانید:

دانلود نمونه سوالات ریاضی ۲ یازدهم تجربی

دانلود نمونه سوالات فیزیک ۱ دهم ریاضی

دانلود نمونه سوالات ریاضی هشتم همه فصل ها

 

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد. 

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور