کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوالات درس ریاضی رشته تجربی + پاسخنامه

نمونه سوالات درس ریاضی رشته تجربی + پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات درس ریاضی رشته تجربی + پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات درس ریاضی رشته تجربی + پاسخنامه

نمونه سوالات درس ریاضی رشته تجربی + پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات درس ریاضی رشته تجربی + پاسخنامه
دانلود نمونه سوالات درس ریاضی رشته تجربی + پاسخنامه

در این پست نمونه سه نمونه سوال امتحانی نوبت اول ریاضی یازدهم تجربی به همراه پاسخ برای شما گردآوری شده است.

روش مطالعه ریاضی تجربی :

حجم زیاد و تنوعی که در درس ریاضی رشته تجربی وجود دارد یکی از عواملی می باشد که باید شما داوطلبین رشته تجربی یک برنامه مناسبی برای این درس داشته باشید تا به نتیجه خوبی برسید.

اولین قدم برای مطالعه کردن یادگیری می باشد تا زمانی که شما درس را کامل متوجه نشوید نمی توانید به سوالات خوب پاسخ دهید پس باید از همه ابزار های یادگیری مثل جزوه ، کتاب و کلاس استفاده نمایید بعد در همان روز مبحثی که تدریس شده است را از روی جزوه مطالعه و مثال ها را دوباره حل کنید.بعد از اینکه جزوه را مطالعه کردید به سراغ کتاب درس بروید و باید خط به خط آن را مطالعه کنید و همه تمرین هایی که در کتاب وجود دارد را حل کنید یعضی از تست های کنکور دقبقا همان مثال های کتاب هستند.

بعد از اینکه کامل مبحث را یاد گرفتید لازم است تست بزنید البته زمان زیاد اهمیتی ندارد درزمانی که تست حل می کنید از کتاب ، جزوه و کتاب های درسی تستی می توانید استفاده کنید تعداد تست های آموزشی که حل می کنید می توانید همه مطالب درس را پوشش دهد.بعد از تست زدن نت برداری کنید از مباحثی که مطالعه و تست زده اید.همه نکته های مهم را یادداشت کنید.

حالا که درس را خوب آموخته اید باید برای تسلط داشتن مطلب در ذهن خود و افزایش سرعت تست زدن تست هایی را به صورت تمرین حل کنید تست هایی را که هم درست حل نکرده اید علامت بزنید تا بعدا آن ها را برطرف کنید اول مبحثی را کامل بخوانید بعد سراغ تست زدن بروید در انتخاب کردن تست اولویت باید با تست های سال های گذشته باشد چون هم استاندارد می باشند و هم همه مطالب درس را تحت پوشش قرار می دهند.

شما باید این درس را در زمان های مختلفی مرور کنید چون امکان دارد برخی از مطالبی که قبلا یاد گرفته اید را فراموش کنید برای مرور می توانید هم از جزوه و از جزوه هایی که خلاصه کرده اید استفاده کنید بعد از مطالعه به سراغ تست هایی بروید که آن ها را علامت زدید تا اشکال خود را برطرف کنید هر چقدر بتوانید که مرور بیشتری داشته باشید بهتر می توانید آماده شوید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور