کد تخفیف کلاسینو

جزوه شیمی سال دوم مقطع دبیرستان درس ساختار اتم

دانلود جزوه شیمی سال دوم دبیرستان – ساختار اتم
دانلود جزوه شیمی سال دوم دبیرستان – ساختار اتم

جزوه شیمی سال دوم دبیرستان – ساختار اتم

جزوه شیمی فصل یک و دو کتاب شیمی سال دوم مقطع دبیرستان بحثی کاملا حفظی می باشد. البته باید به این نکته هم توجه داشت که علاوه بر به خاطر سپردن تمام نکات این فصل، باید درک عمیقی از این فصل داشته باشیم به عنوان سوال تیپ رایجی که احتمال طرح شدن آن در این سال نیز وجود دارد این است که در سوالات چهارگزینه ای، چهار گزاره از نتایج دانشمند آورده می شود و سوال این است که کدام یک از نتیجه گیری های وی در حال حاضر دارای مثال نقض است که در کتاب درسی به صورت مستقیم به آن اشاره نشده است اما از داوطلب حرفه ای انتظار می رود با مطالعه ی عمیق کتاب درسی، توانایی و قدرت پاسخ به این سوال را داشته باشد.

در فصل سه و چهار سال دوم را نیز می توانیم در مجموع به خاطر سپردنی قلمداد کنیم البته امکان طرح کردن تیپ خاصی از سوالات همچون محاسبه ی طول پیوند، شعاع واندروالسی وجود دارد. در هر صورت باید به این دو فصل باید توجه ویژه ای شود. بحث های موجود در این دو فصل باید به طور عمیق فراگیرید. آنچه در سال های اخیر دیده شده است این است که با توجه به مباحث موجود در این فصل باید توانایی استدلال بر روی نتایج قوانین آمده در قسمت های این فصل را به طور کامل داشته باشید .

به عنوان نمونه اگر در بخشی از کتاب به طول پیوند کوالانسی توجه شده است، باید سریعاً ربط آن به قدرت پیوند، دمای نقطه ی ذوب و غیره برای خود مشخص کنید. توجه داشته باشید که جدول های موجود در کتاب را نباید فقط حفظ کنید، بلکه هر جدولی که در کتاب آمده است، دارای هدف ویژه ای می باشد. شما باید آن هدف را برای خود مشخص کنید زیرا طراحان سوال به این نکته توجه خاصی می کنند. از این رو باید به روابط موجود در هر جدول توجه بسیار خاصی داشته باشید.

در فصل پنچم سال دوم اگرچه خیلی کم حجم و ساده به نشان می دهد، اما داوطلبان کنکور باید توجه بسیار ویژه ای به این فصل داشته باشند زیرا قسمت اعظمی از مسائل تلفیقی از این قسمت از کتاب سال دوم می باشد) در سال های اخیر علاقه ی طراحان آزمون های کنکور سراسری به طرح سوالات تلفیقی و ترکیبی بسیار زیاد شده است و مطمئن باشید در آزمون سراسری بعدی نیز شاهد این نوع سوالات خواهیم بود (همچنین این فصل ارتباط زیادی با مبحث اسید و باز یعنی فصل سه سال چهارم دارد و تسلط کامل به این بخش از کتاب، کمک بزرگی به فهم فصل سه سال چهارم می کند.پ

اطلاعات فایل:

نوع فایل: پی دی اف
تعداد صفحات: ۳۳ صفحه
حجم فایل: ۲٫۲۹ مگابایت

دانلود جزوه شیمی سال دوم دبیرستان

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

پانسیون مطالعاتی کنکور